vierailijat saakin häipyä trollaamasta meitäEi sovita. Jos sovit trollin kanssa niin minä kyllä häivyn.
Niin. Häivy trolli.vierailijat saakin häipyä trollaamasta meitä
No kumman otat, tuon trollin vai minut, sydiksen?Ei aleta rähisemään!
Enkä. Minähän viestittelen mieluiten kiltin Tosiksen kanssa.Sä vaan kiusaat, et tiedä kumpi on kumpi ja kuka sanoi mitä. Pakko vaan päästä kiusaamaan.
Sydiksen kainaloon, trollin jalkopäätyynNo kumman otat, tuon trollin vai minut, sydiksen?
Nyt kyllä taas valehtelet. Olet kyllä kade koska mollaat minua koko ajan Enkä ole täydellinen.Enkä. Minähän viestittelen mieluiten kiltin Tosiksen kanssa.
Virhe tapahtui nimissä vahingossa. Mutta ymmärräthän, kaikki muut tekevät virheitä, paitsi sinä. Olet ainoa täydellinen täällä, mutta en ole silti kade
Kiitos Tosis, saan ihailla ja maistella taas varpaitasiSydiksen kainaloon, trollin jalkopäätyyn
Enkä. Minähän viestittelen mieluiten kiltin Tosiksen kanssa.
Virhe tapahtui nimissä vahingossa. Mutta ymmärräthän, kaikki muut tekevät virheitä, paitsi sinä. Olet ainoa täydellinen täällä, mutta en ole silti kade
No annat tuon turjakkeen kiusata ystävääsi. Se on väärin se. Minä en ainakaan ole ystävä sellaisen kanssa joka ei puolusta minua.En osallistu väittelyyn, riitelyyn ym ikävään Pysyn silloin hiljaisena
Tosis on tykännyt minun viesteistäni ja se riittää. Hän ei ole sanonut että minä kiu-saisin tai valehtelisin. Meidän on turha jatkaa kun väität sitäsuntätä etkä laita pyynnöstäkään todisteita.
Nyt kyllä taas vvalehtelet. Olet kyllä kateellinen koska mollaat minua koko ajan Enkä ole täydellinen.
En pidä siitä kun kaiken maailman trollit tulevat tänne kiu-saamaan. Kuka muka pitää kiusaajista ja tuollaisista riiidankylväjistä?
Linkki kiusaamiseen?No annat tuon turjakkeen kiusata ystävääsi. Se on väärin se. Minä en ainakaan ole ystävä sellaisen kanssa joka ei puolusta minua.
Hän antaa sun kiusata.. Koska ei halua riitaa ja toivoo että tajuaisit itse, tulisit järkiisi ja lopettaisit hänen ystävänsä kiusaamisen. Luuletko että tuosta mitä teet tulee tosikselle hyvä mieli.. Et osaa ajatella yhtään muita.Tosis on tykännyt minun viesteistäni ja se riittää. Hän ei ole sanonut että minä kiu-saisin tai valehtelisin. Meidän on turha jatkaa kun väität sitäsuntätä etkä laita pyynnöstäkään todisteita.
Tehdään niinkuin ihanan ystävällinen Tosis toivoo, rauhoitutaan ja mennään
Luet kaikki viestit tuolta aikaisemmilta sivuilta viimeisen parin kolmen päivän/yön ajalta niin huomaat. Lue vaikka koko yö. Onhan sulla trollilla koko yö aikaa.Linkki kiusaamiseen?
Eli et usko ystävääsi. No toivon kyllä että se Sydis miettii asiaa ja lopettaa tuon teidän "ystävyyden". Ei tuossa ole järkeä jos hän saa koko ajan kuraa niskaan ja sitten sinä vielä hyssyttelet tapahtumia.Illalla väsyneenä saattaa harmistua ja ärsyyntyä ihan mitättömistäkin asioista ja nähdä kiusaamista viesteissä, joissa ei sitä ole. Näin saattaa käydä kenelle tahansa meistä! Koitetaan nyt rauhoittua!
Joskus pitää antaa joidenkin juttujen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ei pidä välittää ihan kaikista pikkujutuistaEli et usko ystävääsi. No toivon kyllä että se Sydis miettii asiaa ja lopettaa tuon teidän "ystävyyden". Ei tuossa ole järkeä jos hän saa koko ajan kuraa niskaan ja sitten sinä vielä hyssyttelet tapahtumia.
Sydis on varattu edelleen MinulleHei vapautuiko sydis... Minä voin ottaa jos muut ei huoli
Kiitos Tosis, olet niin rakentavaIllalla väsyneenä saattaa harmistua ja ärsyyntyä ihan mitättömistäkin asioista ja nähdä kiusaamista viesteissä, joissa ei sitä ole. Näin saattaa käydä kenelle tahansa meistä! Koitetaan nyt rauhoittua!
Ja joskus voi myös auttaa ystävää.Joskus pitää antaa joidenkin juttujen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ei pidä välittää ihan kaikista pikkujutuista