Ei minustakaanNo ei ole
Ehkä se on kilpailijasi....
Ei minustakaanNo ei ole
Ahaa. No voin minä mennä pois.Ei minustakaan
Ehkä se on kilpailijasi....
Ei ei... en tarkoittanut sitäAhaa. No voin minä mennä pois.
Ei ei... en tarkoittanut sitä
Pysy täällä. Olet minulle ykkönen!
Kiitos edellä kun kehuit minuaAhaa... no se ei ole ystävällistä ollenkaan
Ainakin minua kohtaan olet tosi mukava!Kiitos edellä kun kehuit minua
Mutta voi kun Sydis luulee minua muuksi ja lyttää ja alapeukuttaa
Tulin sisälle hommiin etten voi jatkuvasti viestitellä
Sydis on mustasukkainen ja vihainen, annetaan hänen rauhoittua
Olen Tosis ystäväsi, mutta nyt on mieli maassa vähän aikaa
Ehkä huomenna jaksan pulputella taas
Terv yyvee
Mitä ihmettä sinä koko ajan kiusaat. Ja itse lyttäät.Kiitos edellä kun kehuit minua
Mutta voi kun Sydis luulee minua muuksi ja lyttää ja alapeukuttaa
Tulin sisälle hommiin etten voi jatkuvasti viestitellä
Sydis on mustasukkainen ja vihainen, annetaan hänen rauhoittua
Olen Tosis ystäväsi, mutta nyt on mieli maassa vähän aikaa
Ehkä huomenna jaksan pulputella taas
Terv yyvee
Valmistaudutaan vain yöpuulleUnettaa mennään nukkumaan. Jos ei vielä nukuta niin tule perästä. Menen jo pesemään hampaat ja petiin lukemaan.
En ole mustasukkainen. Inhottaa kun minua on pakko koko ajan kiusata, joko trollit tai sinä tai te yhdessä.Ainakin minua kohtaan olet tosi mukava!
Olet oikeassa, Sydis on hieman mustasukkainen
Kello on jo paljon, joten ei ihme että väsyttää. Huomiseen siis!
Hyvää yötä!
En ole omasta mielestäni kiusannut... mutta jos sinusta tuntuu siltä, niin pyydän anteeksi. Tähän aikaan illasta ollaan jo sen verran väsyneitä, että pitää alkaa rauhoittumaan ja koittaa rentoutua.En ole mustasukkainen. Inhottaa kun minua on pakko koko ajan kiusata, joko trollit tai sinä tai te yhdessä.
Yhdessä trollien kanssa aina välillä naureskelet..En ole omasta mielestäni kiusannut... mutta jos sinusta tuntuu siltä, niin pyydän anteeksi. Tähän aikaan illasta ollaan jo sen verran väsyneitä, että pitää alkaa rauhoittumaan ja koittaa rentoutua.
Ei ei... nyt liioittelet. Olet minulle tärkein kaikista. En tekisi sinusta pilaa tai nauraisiYhdessä trollien kanssa aina välillä naureskelet..
En ole pitänyt lukua niistä En edes tiedä onko niitä ollenkaanLaita Tosis kopio niistä missä muka olisin lytännyt jne
Nythän meitä kiusataan. Ehkä sittenkin meidän pitäisi lusikoida uudestaan? Toinen toistamme tukienEn ole omasta mielestäni kiusannut... mutta jos sinusta tuntuu siltä, niin pyydän anteeksi. Tähän aikaan illasta ollaan jo sen verran väsyneitä, että pitää alkaa rauhoittumaan ja koittaa rentoutua.
Voi anteeksi taas Tosis Senat meni sakaisin kun olen valvonut pitkäänEn ole pitänyt lukua niistä En edes tiedä onko niitä ollenkaan
Lopeta jo tuo pskanjauhantaVoi anteeksi taas Tosis Senat meni sakaisin kun olen valvonut pitkään
Sydistä tarkoitin kun hän väitti huuhaata
Voi ihanan upea ja rakentava TosisSydis ja trolli, sovitaan tämä juttu Ketään ei ole kiusattu, tehty pilaa tms. Kaikkia kohdellaan hyvin
Sä vaan kiusaat, et tiedä kumpi on kumpi ja kuka sanoi mitä. Pakko vaan päästä kiusaamaan.Voi anteeksi taas Tosis Senat meni sakaisin kun olen valvonut pitkään
Sydistä tarkoitin kun hän väitti huuhaata
Ei sovita. Jos sovit trollin kanssa niin minä kyllä häivyn.Sydis ja trolli, sovitaan tämä juttu Ketään ei ole kiusattu, tehty pilaa tms. Kaikkia kohdellaan hyvin
Lopeta jo tuo pskanjauhanta