Miljonääri kertoo miten rumakin mies saa rahalla naisia

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Realismia
Siinä ei auta mitkään rahat jos mies ei kiinnosta mua. Pelkän rahan takia en voisi olla yhdenkään miehen kanssa. Oksettaa pelkkä ajatuskin. En ymmärrä naisia jotka pystyvät olemaan kenen tahansa kanssa ihan vain siksi, että mies on rikas.

Mä en ole ostettavissa. Olen naimisissa ihan tavallisen duunarin kanssa koska rakastan miestä. Myös miehen ulkonäkö viehättää mua. Joku ruma miljonääri niin ei kiitos koska kyllä miehen pitää viehättää mua niin fyysisesti kuin henkisesti.
 
vierailija
Siinä ei auta mitkään rahat jos mies ei kiinnosta mua. Pelkän rahan takia en voisi olla yhdenkään miehen kanssa. Oksettaa pelkkä ajatuskin. En ymmärrä naisia jotka pystyvät olemaan kenen tahansa kanssa ihan vain siksi, että mies on rikas.

Mä en ole ostettavissa. Olen naimisissa ihan tavallisen duunarin kanssa koska rakastan miestä. Myös miehen ulkonäkö viehättää mua. Joku ruma miljonääri niin ei kiitos koska kyllä miehen pitää viehättää mua niin fyysisesti kuin henkisesti.
Näen sädekehän pääsi päällä.

:rolleyes:
 
Eli sä siis olet raha-ahneista ahneimpia.
Miten sen nyt haluaa ottaa.

Suhtudun varsin kielteisesti seksin myymiseen, enkä usko sen olevan hyväksi ihmiselle/ihmisen käsitykselle itsestään, mutta kaipa tuossakin voisi yhden kerran näitä elämän kompromissejä tehdä ja luopua periaatteistaan, jos siitä joku niin paljon maksaisi, että sillä voisi elämänsä kokonaan muuttaa.
Jos nyt joku esim. maksaisi minulle 50 miljoonaa yhdestä seksikerrasta, niin ihan varmasti ajatus houkuttelisi.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja r0s
vierailija
Siinä ei auta mitkään rahat jos mies ei kiinnosta mua. Pelkän rahan takia en voisi olla yhdenkään miehen kanssa. Oksettaa pelkkä ajatuskin. En ymmärrä naisia jotka pystyvät olemaan kenen tahansa kanssa ihan vain siksi, että mies on rikas.

Mä en ole ostettavissa. Olen naimisissa ihan tavallisen duunarin kanssa koska rakastan miestä. Myös miehen ulkonäkö viehättää mua. Joku ruma miljonääri niin ei kiitos koska kyllä miehen pitää viehättää mua niin fyysisesti kuin henkisesti.
Hyvä tietää, että sua ei mies kiinnosta rahan takia. Elämän realiteetti kuitenkin on, että varsinkin hyvännäköiset naiset valitsevat usein selvitymisstrategiakseen rikkaan miehen.

Rumat joutuu selviämään toisilla keinoilla.
 
Realismia
Hyvä tietää, että sua ei mies kiinnosta rahan takia. Elämän realiteetti kuitenkin on, että varsinkin hyvännäköiset naiset valitsevat usein selvitymisstrategiakseen rikkaan miehen.

Rumat joutuu selviämään toisilla keinoilla.
Melkoisen huvittavia päätelmiä sulla. :LOL: Ensinnäkin sä et tiedä miltä mä näytän. Toisekseen maailma on täynnä kauniita naisia joilla on ihan tavallinen mies eikä mikään rikas. Tai kaunis nainen voi olla jopa sinkku omasta tahdostaan. Tai valinnut puolisokseen naisen.

Kyllä te jotkut olette melkoisen pihalla oikeasta elmästä. Elätte jossakin ihmeellisessä fantasiassa jossa kaikki naiset on huoria.

Nainen selviää kyllä elämästä ilman miestä. :p
 
vierailija
Miten sen nyt haluaa ottaa.

Suhtudun varsin kielteisesti seksin myymiseen, enkä usko sen olevan hyväksi ihmiselle/ihmisen käsitykselle itsestään, mutta kaipa tuossakin voisi yhden kerran näitä elämän kompromissejä tehdä ja luopua periaatteistaan, jos siitä joku niin paljon maksaisi, että sillä voisi elämänsä kokonaan muuttaa.
Jos nyt joku esim. maksaisi minulle 50 miljoonaa yhdestä seksikerrasta, niin ihan varmasti ajatus houkuttelisi.
Ikävä palauttaa sut todellisuuteen, mutta sun pillun markkina-arvo on ennemmin 50€ kuin 50 miljoonaa.
 
Realismia
Mitä tulee tuohon aloituksessa mainittuun miljonääriin niin en todellakaan yrittäisi iskeä tuon näköistä miestä. Yöks.

En ole myöskään koskaan ymmärtänyt, että kuinka joku Flavio Briatore saa iskettyä kauniita naisia. Tai Bernie Eccelstone. Joo raha puhuu. Mutta siis miten joku voi olla tuon näköisten miesten kanssa?!? Mua oksettaisi jos tuollainen tulisi koskemaan muhun. Siinä ei auta miljoonat tai miljardit.

Siis miten joku pystyy?!?
 

Yhteistyössä