En syytä ketään. Joku purkaa pahaa oloaan ja väsymystä täällä. En tiedä auttaako tuollainen yhtään. Parempi olisi pitää tauko, syödä jotain ja käydä ulkoilemassa. Sen halusin vain sanoa.No kuka ne sinne laittoi? ketä syytät tälläkertaa?
Laittaisitko Sydis tämän rekkautuneena, niin Tosis jäisi kiinni jatkuvista valheistaanLopeta täällä se valehtelu ja haukkuminen.. en ole nuorukainen.
Ei tämä sota yhtä tosista kaipaaPidetään nyt tauko
Haukkaan välipalaa ja lähden ulos
Huh, hyvä ettei se liity minuunEi tämä sota yhtä tosista kaipaa
No tottakai liittyy. ja miksi et lopeta noiden rakkausmuiskujen laittamista vaikka sydiskin on niin aikaisemmin toivonut? et yhtään sitten ajattele sitä. kiusaaminen vain jatkuu.Huh, hyvä ettei se liity minuun
Rakkausmuisku Sydikselle
Jestas.... nyt rauha!No tottakai liittyy. ja miksi et lopeta noiden rakkausmuiskujen laittamista vaikka sydiskin on niin aikaisemmin toivonut? et yhtään sitten ajattele sitä. kiusaaminen vain jatkuu.
älä määräile. ihme tyyppi jkun ei kritiikkiä kestäJestas.... nyt rauha!
Näppikset on hiljaa jokaisella nyt
Haastat vain riitaaälä määräile. ihme tyyppi jkun ei kritiikkiä kestä
itse teet niin. koko ajan. tajuatko?Haastat vain riitaa
Ihan totta, nyt koitetaan rauhoittua itse kukin
Rauhoitun nyt. Olen vaihtamassa vaatteita lenkkiä vartenitse teet niin. koko ajan. tajuatko?
älä hoe koko ajan rauhaa.Rauhoitun nyt. Olen vaihtamassa vaatteita lenkkiä varten
Sydis... olen yrittänyt opetella vähentämään stressiä ja onnistunut siinä ainakin jonkin verran Tekee enemmän mieli muiskutella
Lepakkokielareita siisSydis... olen yrittänyt opetella vähentämään stressiä ja onnistunut siinä ainakin jonkin verran Tekee enemmän mieli muiskutella
Toinen meistä on mies mutta ei nyt aleta väittelemään tästä sen enempääLepakkokielareita siis
Sydis suuttui jo kun puhuit hänestä nuorukaisena ja väitit häntä, eli naista mieheksi, etkö ymmärrä?????Toinen meistä on mies mutta ei nyt aleta väittelemään tästä sen enempää
Äh, okei... vaihdetaan puheenaihettaSydis suuttui jo kun puhuit hänestä nuorukaisena ja väitit häntä, eli naista mieheksi, etkö ymmärrä?????
Kuka sinulle maksaa jatkuvasta trollauksesta
Niin suutuin ja suutun kohta taas uudestaanSydis suuttui jo kun puhuit hänestä nuorukaisena ja väitit häntä, eli naista mieheksi, etkö ymmärrä?????
Kuka sinulle maksaa jatkuvasta trollauksesta
Jos toinen meistä on mies niin se olet sitten pakosti sinä.Toinen meistä on mies mutta ei nyt aleta väittelemään tästä sen enempää