UNIAIKA

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Yv:llä ja tässä ketjussa. Ne on poistettu tästä ketjusta onneksi. Joka päivä tekee uuden yv ketjun. En ole vielä pistänyt estoon mutta kohta estän koko tosiksen.
Ei usko jos sanon ettei ole mitään vialla. Jankuttaa ja jankuttaa että minun pitää voimaantua. Todella outoa ja ärsyttävää.
No onhan tuo aika outoa..
Oottekste koskaan tavanneet vai ''seurustelette'' toistenne kanssa vaan viestien kautta?o_O
 
Mikä lie että eksyinpä itsekkin nyt vilasemaan tätä ketjua... Sen enempiä tilanteesta tietämättä ja ketään haukkumatta onhan tuo Tosiksen tyyli vähän pakkomielteisen oloistao_O Viimemmäks oon vilaissut varmaan joskus 200 sivua sitten joten en ole seurannut kun oli silloin niin tylsää jaarittelua.
 
vierailija
Ovatko he molemmat naisia? Joskus sai sellaisen kuvan että ovat molemmat miehiä ja tai ainakin toinen heistä on mies.
Saman kuvan mäkin oon saanu! Ja että tää toine on aika ajoin ollu jotenki masentuneena ja tää toine tosis on yrittäny jotenki piristää ja auttaa. Nythän tää on jotain ihme teinisten kitinää, minkäikäsiä sitte ovatkaan.
 
vierailija
Saman kuvan mäkin oon saanu! Ja että tää toine on aika ajoin ollu jotenki masentuneena ja tää toine tosis on yrittäny jotenki piristää ja auttaa. Nythän tää on jotain ihme teinisten kitinää, minkäikäsiä sitte ovatkaan.
Niin, tosis yrittää saada muodostettua toisesta sellaisen kuvan että sillä olisi muka jotain vialla kun jankuttaa koko ajan sitä. Kunhan kiusaa. Ei sitä toista mikään vaivaa.
 
vierailija
Niin, tosis yrittää saada muodostettua toisesta sellaisen kuvan että sillä olisi muka jotain vialla kun jankuttaa koko ajan sitä. Kunhan kiusaa. Ei sitä toista mikään vaivaa.
No mun mielestä tää toine on jossain vaiheessa ite mumissu jotain omista mustista hetkistään. Toinen taas yrittäny jeesata tai jotain. Mutta nythän tää heidän juttu on menny typeräksi leikkitarhailuksi. Ei jatkoon.
 

Yhteistyössä