V
vierailija
Vieras
Hönen leskensä, joka ei siis ole äitini on jo käynyt kimppuuni syyttäen minua siitä, että en osoittanut isälleni muka tarpeeksi rakkautta tämän eläessä. Miksi olisinkaan? Ei isäni sitä ansainnut. Leski itse oli typerys, joka uhrasi itsensä ja elämänsä isäni paapomiseen,ja on sitäpaitsi erittäin iso syypää sille, miksi petyin isääniniin, etten ”rakastanut tätä” sellaisella lässyllä, mitä leski hallusinaatioissaan hallusinoi, että lässykkä kumppaninsa ansaitsisi. Minä ansaitsin isältäni ainoastaan tämän omaisuuden ja rahat, asian, jonka isäni lupasi minulle eläessään. Että tulen perimään kaiken. Ja niin minä myös kaiken perin. Jos isä luet ajatuksiani siellä toisella puolella ollessasi, niin SINÄ TIEDÄT, että SINÄ petit minut, mutta minä en koskaan pettänyt sinua. Sinä saat hävetä surua ja tuskaa, jonka itsekeskeisyytesi aiheutti minulle, mutta kiitos sinulle siitä, että elit säästeliäästi, rakastaen olla pihi ja jätit minulle suuren omaisuuden jälkeesi. Toki itsekin sen perineenä. milloinkohan ääliöleski tajuaa, että miehensäoli iso pettymys, ei kunnon mies?