@Apustaja ja @minttuajabasilikaa samassa veneessä ollaan kun ekaa myös odotan ja pelot on melkoset! Täytyy vaan toivoo parasta kun ei tän tulevaisuus omissa käsissä ole.. meettekö varhaisultraan?
Nimenomaan.. Toivotaan niitä kuuluisia tarrasukkia! En ole vielä miettinyt varhaisultraa, kun en ihan ymmärrä vielä varmaan sitäkään, että olen oikeasti raskaana@Apustaja ja @minttuajabasilikaa samassa veneessä ollaan kun ekaa myös odotan ja pelot on melkoset! Täytyy vaan toivoo parasta kun ei tän tulevaisuus omissa käsissä ole.. meettekö varhaisultraan?
Ihanaa huomata, että kaikilla on samat pelot. Mutta ei siis ole ihanaa pelätä Mutta lienee luonnollista. Ja tosi mukavaa, että löytyy paljon esikoistaan odottavia!Moikka!
Täällä myös yksi esikoistaan odottava. Ensimmäinen plussa tuli kolme päivää ennen kuukautisten oletettua alkamista, sen jälkeen oon tehnyt vielä kolme testiä. Viimeksi tänä aamuna ja plussa vaan voimistuu vaikka oli jo ensimmäisessä testissä tosi vahva.
Pelottaa, että raskaus menee kesken, kun on vielä niin alussa. Täytyy vaan toivoo parasta ja pelätä pahinta laskettu aika on laskurien mukaan 5.5.2020. En vielä uskalla Face-ryhmään liittyä, jos tää lapsi ei pysykään matkassa..
Mä en oo osannut vielä ajatella noin pitkälle, että mitäs jos lapsella ei ole kaikki hyvin sitten jne.. kuhan tämän ekan kolmanneksen selviäisi! Onhan tässä (toivottavasti) 9 kk aikaa kehitellä murheitaminttuajabasilikaa, jep, uskon kans, että lähes jokainen raskaana oleva pohtii samanlaisia asioita. Siksi onkin hienoa nykyään, että netistä saa vertaistukea muutamalla klikkauksella
Aamuisin herään siihen, että ensimmäinen ajatus on "oon raskaana!" ja sen jälkeen pelkään mennä aamupissalle, jos vuodankin verta.
Pelkään keskenmenon lisäksi sitä, että lapsi olisi vammainen. Yritän kuitenkin luottaa siihen, että luonto hoitaisi asian omalla tavallaan (keskenmenolla). Silti pelottaa, että jos raskaus jatkuu, mahdollinen kehitysvamma tulee ilmi sitten myöhemmissä ultrissa ja testeissä. No, tämä on tietenkin myöhemmän ajan murhe.
Mä oon myös tosi epävarma, että onko koko alkio enää kohdussa, kun KOKO AJAN ei tunnu jotain oireita ennen plussaa oireet oli niin voimakkaat koko ajan.
Toimiiko teillä tää kaksplussan keskustelupalsta ihan hyvin puhelimella? Mulla pätkii ihan hirveesti ja viestin kirjottaminen puhelimella lähes mahdotonta... Tosi ärsyttävää!
Mä oon kerenny murehtii jo 1001 asiaa symnytykseen ja imetykseen ym. astiMä en oo osannut vielä ajatella noin pitkälle, että mitäs jos lapsella ei ole kaikki hyvin sitten jne.. kuhan tämän ekan kolmanneksen selviäisi! Onhan tässä (toivottavasti) 9 kk aikaa kehitellä murheita
Mulla toimii ihan ok puhelimella. Välillä vähä rasittavaa käyttää tällä, mutta ei sietämätöntä.
Mä olen myös nyt kesän ajan treenannut säännöllisesti kerran viikossa sellaisessa aika kovatempoisessa jumpassa. Keskisyke ollut sen tunnin ajan joku 140-150. Ajattelin sitä edelleen jatkaa itseäni kuunnellen. Edellisessä raskaudessa kävin jumpassa reilusti yli puolen välin ja himmailin jos meinasi tuntua pahalta. En jotenkin usko että jumppaamalla saisi keskenmenon aiheutettua jollei se muuten erityisesti uhkaa. Hyväähän se liikunta tekee.Kysymys muille raskaana oleville.. Liikunnan harrastaminen. Oletteko pystyneet treenailemaan? Minä oon tänä kesänä innostunu enempi liikkumaan. Nyt ehkä reilun 4 viikon ajan olen tehnyt videon mukana HIIT-treenejä n. 2-3 kertaa viikossa. Plussauksen jälkeen oon huomannu että polviiin kyykätessä sattuu (tämä on kyllä tuttua joka raskaudesta), mutta nyt kun oon treenannu niin alavatsaa on vihlassut aina välillä. Onko tämä merkki että pitää keksiä jotain kevyempää, vai onko vaaratonta vihlontaa? Eli siis voinko aiheuttaa tällä jotain pahaa, esim. keskenmenon jopa? 4. raskaus ja uusi asia, mutta en aiemmin ole innostunut mistään treenauksista, ja nyt ois ihan mukavaa jos sais piettyä kroppaa kunnossa toki pitää etsiä jotain kevyempiä treenimuotoja sitten mutta ajattelin että nyt alussa vois ihan näitä samoja treenejä tehdä. Kyse ei ole mistään tuntien rääkistä vaan n. puolen tunnin jumpasta jossa saa kivasti hien pintaan.
Moi! Ootko jo perustanut ryhmän?Salaista Face ryhmää ei näe muut, kuin ryhmässä olevat voin yrittää luoda ryhmän! Mulle voi laittaa yksityisviestinä oman nimensä ja tunnusmerkkejä profiilikuvasta, niin pyydän kaveriksi (ja poistan sen jälkeen) niin pystyn lisäämään siihen ryhmään