V
vierailija
Vieras
Jos kerrot itsestäsi, on tuo yllättävää. Olisin luullut, että kuvailet itäaasialaisesta kulttuurista saapunutta naista.
Olikos sulla vaimo idästä vai kantasuomalainen? Vai vaimoa laisinkaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos kerrot itsestäsi, on tuo yllättävää. Olisin luullut, että kuvailet itäaasialaisesta kulttuurista saapunutta naista.
Huonompia missä? Eivät näköjään ainakaan puolison valinnassaSe on miesten kohtalo, koska naiset nyt vain ovat keskimäärin miehiä huonompia. Mut ajattele positiivisesti: olet löytänyt mieleistäsi seuraa.
Jos tämä olisi Haluatko miljönääriksi - kilpailu, vastaisin C.Olikos sulla vaimo idästä vai kantasuomalainen? Vai vaimoa laisinkaan?
Kehenkähän sä mut sekoitat? En mä ole valittanut kertaakaan ettei mies huomioi tarpeeksi, huomioi välillä liikaa siinä mielessä kun mulla on ruuanlaitto tms pahasti kesken ja hän ei saa näppejään pidettyä erossa, mut en mä siitäkään "valita" mukava tietää että toinen rakastaa edelleen. Ruuat saan lähes kaikki tehdä itse, ja ostoksien suunnittelu on mun harteilla koska ruuan laitan. Toki hänellä on sitten omat bravuurinsa mitä joskus laittaa. Tiskit on täysin mun harteilla mutta vastaavasti mun ei tarvitse autoista välittää tuon taivaallista kun mies hoitaa ne. Muut siivoukset menee sen mukaan et se joka ehtii imuroi/pesee pyykit yms.Olet usein valittanut siellä teidän rinkiketjussa ettei mies huomioi tarpeeksi ja joudut tekemään kaiken itse, nyt hän huolehtii sinusta liikaa?
Kehenkähän sä mut sekoitat? En mä ole valittanut kertaakaan ettei mies huomioi tarpeeksi, huomioi välillä liikaa siinä mielessä kun mulla on ruuanlaitto tms pahasti kesken ja hän ei saa näppejään pidettyä erossa, mut en mä siitäkään "valita" mukava tietää että toinen rakastaa edelleen. Ruuat saan lähes kaikki tehdä itse, ja ostoksien suunnittelu on mun harteilla koska ruuan laitan. Toki hänellä on sitten omat bravuurinsa mitä joskus laittaa. Tiskit on täysin mun harteilla mutta vastaavasti mun ei tarvitse autoista välittää tuon taivaallista kun mies hoitaa ne. Muut siivoukset menee sen mukaan et se joka ehtii imuroi/pesee pyykit yms.
En oo yv:nyt kellekkään. En mäkään oo huomannut sellaista. Toki toiset oikein haluaa joskus käsittää jotain asioita väärinMä en ole huomannut, että kukaan olisi ketjussa valittanut yhtään mitään miehestään.
(tai no, mä ehkä kahvikupeista)
Joko joku todella sekoittaa tai sit oot ykistyisvietinnyt jotain jollekulle kuka ei ole luotettava.
Kaikessa.Huonompia missä? Eivät näköjään ainakaan puolison valinnassa![]()
Tällä palstalla huomataan paljon sellaisia asioita mitä ei koskaan ole kukaan edes kirjoittanut mihinkäänEn oo yv:nyt kellekkään. En mäkään oo huomannut sellaista. Toki toiset oikein haluaa joskus käsittää jotain asioita väärin![]()
Jos tämä olisi Haluatko miljönääriksi - kilpailu, vastaisin C.
Jos tämä olisi Haluatko miljönääriksi - kilpailu, vastaisin C.
Olikos sulla vaimo idästä vai kantasuomalainen? Vai vaimoa laisinkaan?
Klassinen naisvihaaja kyllä m1es.
Kuuntelin muuten radiosta hyvää ohjelmaa ja siinä esitettiin sellainen näkemys, että feminismi on hyväksi myös suurimmalle osalle miehiä. Feminismi on uhka lähinnä yhteiskunnan ylimmillä kerroksilla oleville miehille ( 5 prossaa miehistä) ja sitten niille naisille, jotka ovat tuossa jutussa mukana (hempukat, jotka on miesten miellyttämistä varten, pääosin tosin miellyttää tuota 5 prossaa. Osa ehkä rahasta muutakin porukkaa).
Mutta alemmille miehille on helpompi purkaa vihaa naisiin ja sitten heikommassa asemissa oleviin (esim.mamut) kuin kapinoida oikeaa eliittiä vastaan. Ja näin tämä miesvalta sitten toimii ja huonossakin asemmassa olevat miehet vain pönkittävät tuon mieseliitin asemaa.
M1es aika hyvä esimerkki tästä. Täällä sitä vaan loukataan tavallisia suomalaisia naisia, postaamalla kuvia Kauko_idän Lolitoista.