Näkyiskö tossa paremmin että selkeesti on punertava viiva.. niin nätti, mutta onko totta
Attachments
-
435,5 KB Luettu: 72
Mulla näytti 10miu onestep suunnilleen tuolta dpo 11-12, ovistesti oli samaan aikaan melkein plussa. Onko sulla ovistestejä?Näkyiskö tossa paremmin että selkeesti on punertava viiva.. niin nätti, mutta onko totta
Mulla ois just about samat dpot menossa.. laitan kuvan ovistestistä minkä tein samasta pissasta.Mulla näytti 10miu onestep suunnilleen tuolta dpo 11-12, ovistesti oli samaan aikaan melkein plussa. Onko sulla ovistestejä?
Mulla ei oo pregcheckin ovistestistä kokemusta, mutta kyllähän tuokin on selvästi tummunut. Toivottavasti enteilee vahvempaa plussaa raskaustestiin!Mulla ois just about samat dpot menossa.. laitan kuvan ovistestistä minkä tein samasta pissasta.
Mää tein dpo13 päivä pissasta testin sillon ja raskaustestiin tuli haalee haamu, mutta ovistestiin EI MITÄÄN Ja raskaana olin ja olen. Eli vaikkei ovistesti reagoi suuresti niin mikään ei oo mahdotontaMulla ois just about samat dpot menossa.. laitan kuvan ovistestistä minkä tein samasta pissasta.
Aika hyvä viiva tossakin!!Mulla ois just about samat dpot menossa.. laitan kuvan ovistestistä minkä tein samasta pissasta.
Oho erikoista! Ei oo kyl itselle käyny noinMää tein dpo13 päivä pissasta testin sillon ja raskaustestiin tuli haalee haamu, mutta ovistestiin EI MITÄÄN Ja raskaana olin ja olen. Eli vaikkei ovistesti reagoi suuresti niin mikään ei oo mahdotonta
Mää en saanu edes oviksen aikaa onestepin ovistesteihi haamua kummempaa. Mut meinas kyl jännittää sillo dpo13, että oliko ne pc:n testit vaa viallisia kun ovistesti ei näyttäny mitään. En sit kokeillu niitä myöhempinä dpo päivinä vaan tein yhen pc:n aamusin dpo 14 & 15 ja sit lopetin niidenki teon ja loput testit lahjotin täällä palstalla pois kun testaaminen ahdisti nii paljoOho erikoista! Ei oo kyl itselle käyny noin
Onko sulla jotain erilaisia oireita tai tuntemuksia tms?Näkyiskö tossa paremmin että selkeesti on punertava viiva.. niin nätti, mutta onko totta
Kysytkin vieläOnko sulla jotain erilaisia oireita tai tuntemuksia tms?
Koska alkoi?Kysytkin vielä
Tuntuu et kohtu irtoo kohta kun juilii niin kovasti jatkuvasti ja nipistelee. Väsymys on paikalla, rintoja alkanu aristaa pikkuhiljaa. Vatsa ihan turvonnu pallo ja välillä etoo mikä menee yhtäkkiä ohi tällästä vaan
Kaikki muut alkoi nyt oikeestaan 24h sisällä, mutta näitä menkkajomoja yms on ollu nyt 4 päivää, joka päivä kovempia.. nyt dpo 10-12 menossa mun laskujen mukaan. Dpo12 mukaan oon mennyt, mutta voi olla vähemmänkin. Ovista kun en testeillä täysin saanut kiinni.Koska alkoi?
Just ku pääsin viivanpaikkoja muistelemasta, tein 10miu one stepin äsken. Tuli pitkästä aikaa todella selvä harmaa viivanpaikka, mutta en saanut kunnollista kuvaa ja kuvan rajaaminen huonontaa hirveesti kuvanlaatua. Näettekö te mitään tuossa? Kuva on otettu testiajan ulkopuolella, kun en viitsinyt alkaa kuvaamaan ennen kuin mies lähti töihin. Mutta mielestäni viivanpaikka oli märässäkin testissä kyllä. Toisessa kuvassa näkyy kun tein samalla myös ovistestin, ja se oli jonkin verran vahvistunut iltapäiväisestä. Aamun ovistestin testiviiva oli juuri ja juuri silmin havaittavissa, en ottanut siitä kuvaa. Ei tässä varmaankaan kumminkaan raskaana olla, nuo ovistestitkin välillä loppukierrossa vahvistuu muuten vaan.Antaa ne värittömiä viivanpaikkoja joskus ainaki mulle, mutta tuossahan on väriä!
Kyllä näkyy, oisko jopa pikkusen väriäkin vsi onko tosiaan ihan harmaaJust ku pääsin viivanpaikkoja muistelemasta, tein 10miu one stepin äsken. Tuli pitkästä aikaa todella selvä harmaa viivanpaikka, mutta en saanut kunnollista kuvaa ja kuvan rajaaminen huonontaa hirveesti kuvanlaatua. Näettekö te mitään tuossa? Kuva on otettu testiajan ulkopuolella, kun en viitsinyt alkaa kuvaamaan ennen kuin mies lähti töihin. Mutta mielestäni viivanpaikka oli märässäkin testi Toisessa kuvassa näkyy kun tein samalla myös ovistestin, ja se oli jonkin verran vahvistunut iltapäiväisestä. Aamun ovistestin testiviiva oli juuri ja juuri silmin havaittavissa, en ottanut siitä kuvaa. Ei tässä varmaankaan kumminkaan raskaana olla, nuo ovistestitkin välillä loppukierrossa vahvistuu muuten vaan.
Kyllä se taitaa harmaa olla. Otin testistä tietysti useamman kuvan eri valaistuksissa , ja yhdessä kuvassa ehkä olin näkevinäni värin häivähdyksen, mutta luulen että se oli vaan kuvitelmaa kun tarpeeksi kauan niitä kuvia tiirasin.Kyllä näkyy, oisko jopa pikkusen väriäkin vsi onko tosiaan ihan harmaa
Niinpä näkyy tosiaan, kiitos kun muokkasit! Mutta viivanpaikat näkyvät myös negatiivikuvissa, oon huomannut sen aiemmissa negakierroissa kun olen viivanpaikkoja tiirannut ja kääntänyt negatiiveiksi. Kyllä siellä aina on joku hailura viivanpaikan kohdalla näkynyt. Ei tosin noin selvää viivaa oo muistaakseni niissä näkynyt. Mutta tuo tämänpäiväinen kuva negatiiviseksi käännettynä Mutta myönnän, että kyllähän tämä tilanne nyt vähän jännittävältä tuntuu, kun ovistestikin oli yhtäkkiä vahvistunut niin paljon. Tuo viivanpaikka itsessään ei vielä olisi kauheasti toivoa herättänyt. Huomenna toivottavasti viivat olisivat vahvempia tai viimeistään sunnuntaina. Mulla ei noita one stepejä oo ku yks jäljellä, ja sitten pregcheckejä löytyy.
Itse en ole myöskään noin selvää viivaa nähnyt negatiiviseksi muokatussa kuvassa, joten toivotaan parasta että viiva vahvistuisi mikä kp/dpo sulla on?Niinpä näkyy tosiaan, kiitos kun muokkasit! Mutta viivanpaikat näkyvät myös negatiivikuvissa, oon huomannut sen aiemmissa negakierroissa kun olen viivanpaikkoja tiirannut ja kääntänyt negatiiveiksi. Kyllä siellä aina on joku hailura viivanpaikan kohdalla näkynyt. Ei tosin noin selvää viivaa oo muistaakseni niissä näkynyt. Mutta tuo tämänpäiväinen kuva negatiiviseksi käännettynä Mutta myönnän, että kyllähän tämä tilanne nyt vähän jännittävältä tuntuu, kun ovistestikin oli yhtäkkiä vahvistunut niin paljon. Tuo viivanpaikka itsessään ei vielä olisi kauheasti toivoa herättänyt. Huomenna toivottavasti viivat olisivat vahvempia tai viimeistään sunnuntaina. Mulla ei noita one stepejä oo ku yks jäljellä, ja sitten pregcheckejä löytyy.
Mulla on vasta dpo 8/kp 24/28.Itse en ole myöskään noin selvää viivaa nähnyt negatiiviseksi muokatussa kuvassa, joten toivotaan parasta että viiva vahvistuisi mikä kp/dpo sulla on?
Onpa kyllä jännästi levinnyt väri. Toivottavasti pc antaisi selkeämpää viivaa.Tänään tein taas rfsu:n testin ku niitä menin ostamaan sen ison pakkauksen. Kuva on jo kuivuneesta testistä, kummasti levisi väri. Viiva oli jo testiajalla selkeämpi kuin eilen, mut vaikea sanoa oliko se nyt kuitenkaan punainen. vahvistui sitte kuivuessaan tuollaiseksi. Kävin ostaan pc:n testin ja tein päivällä 3h:n pidätyksellä, mut se kyllä oli nega. Niinköhän rfsu antaa noin hurjia viivoja aivan turhaan. Aamuksi on jäljellä toinen pc.
https://aijaa.com/z93y3Z
Nään molemmissa viivatMinä en saanut tänä aamuna sen kummemmin vastauksia tilanteeseeni. Haaleaa viivanpaikkaa näyttää one step ja pregcheckissäkin saattaa ihan hailura viivanpaikka olla. Mutta ovistesti oli tänä aamuna tosi haalea, vaikka eilen illalla oli lähes plussa. Pitäis nyt vaan malttaa sinne ensi viikkoon kun keskiviikkona pitäisi kuukautisten alkaa, mutta hätähousu kun olen, niin varmaan jatkan testailua joka päivä tämän loppukierron ajan tapani mukaan.
Edit. No tossa kuvassa ei kyllä niitä viivanpaikkoja edes näy ainakaan tietokoneen näytöltä katsottuna.
Katsoitko puhelimella vai tietokoneella? Mulla on varmaan aika erilaiset näyttöasetukset, kun en tosiaan läppärin näytöllä näe yhtään mitään mutta puhelimella nään hailurat. Mutta se ovistesti oli tosiaan hyvin haalea nyt aamusta, niin se ei enää herätä toiveita.Nään molemmissa viivat