Todella ikävää. Ainoa positiivinen asia on ettet kärsi ripulista tällä hetkelläNyt olen sohvalla selälläni ja sattuu törkeästi selkään, aluksi oli hyvä näin mutta nyt ei, enkä tiedä pääsenkö enää ylös tästä.
Todella ikävää. Ainoa positiivinen asia on ettet kärsi ripulista tällä hetkelläNyt olen sohvalla selälläni ja sattuu törkeästi selkään, aluksi oli hyvä näin mutta nyt ei, enkä tiedä pääsenkö enää ylös tästä.
Todella ikävää. Ainoa positiivinen asia on ettet kärsi ripulista tällä hetkellä
Ei nyt niin tylsää. Levoton olo vain.Mitenkäs teidän muiden päivä sujuu? Tylsää on ilmeisesti..
Pitäisi siivota ulkovarasto, tehdä keittiöremppaa, asentaa ilmalämpöpumpulle katos, asentaa suihkuseinä, vaihtaa yläkertaan uudet liukuikkunat, lattialaminaatit ja muutama seinäpaneeli. Ja pitäisi purkaa yksi vaatekaappi. Joten ajattelin olla tekemättä mitään tänäänMitenkäs teidän muiden päivä sujuu? Tylsää on ilmeisesti..
Ei mulla ole tylsää.Mitenkäs teidän muiden päivä sujuu? Tylsää on ilmeisesti..
Au, selkäkivut on pehvastaMullakin on vaikka kakkakuvia en tänne laitakkaan.
Selkä on edelleen niin kipeä etten voi istua. pitäisi vaan seisoa tai maata mahallaan
Mun pitäisi siivota koko kämppä ja vaatehuoneessa on kaaos.Pitäisi siivota ulkovarasto, tehdä keittiöremppaa, asentaa ilmalämpöpumpulle katos, asentaa suihkuseinä, vaihtaa yläkertaan uudet liukuikkunat, lattialaminaatit ja muutama seinäpaneeli. Ja pitäisi purkaa yksi vaatekaappi. Joten ajattelin olla tekemättä mitään tänään
Jos sanoi äidille että on tylsää niin se käski aina siivoamaanOlo on sama kuin lapsena, ei mitään tekemistä ja tekis mieli soittaa äitille ja pyytää häntä keksimään jotain kivaa tekemistä.
Mikä estää?Olisi kiva saada sukat jalkaan mutta ei taivu
Kokemusta on? Joku muu tekee kuitenkin?Pitäisi siivota ulkovarasto, tehdä keittiöremppaa, asentaa ilmalämpöpumpulle katos, asentaa suihkuseinä, vaihtaa yläkertaan uudet liukuikkunat, lattialaminaatit ja muutama seinäpaneeli. Ja pitäisi purkaa yksi vaatekaappi. Joten ajattelin olla tekemättä mitään tänään
Selkäkipu estääMikä estää?
Ihan ite teen, jahka viitsiin. Miksi tehdä jotain tänään, minkä voi jättää huomennakin tekemättä?Kokemusta on? Joku muu tekee kuitenkin?
Pikaista paranemista.Joo mä jään huomenna kotiin, olo vaan huononee ja lihaksiin särkee ja kuume nousee.
Outoa ettei ole nuhaa...
halaus, parannu pianJoo mä jään huomenna kotiin, olo vaan huononee ja lihaksiin särkee ja kuume nousee.
Outoa ettei ole nuhaa...
Paranemisia. Mullakin on kurkku karhea...Joo mä jään huomenna kotiin, olo vaan huononee ja lihaksiin särkee ja kuume nousee.
Outoa ettei ole nuhaa...
Tietäisitpä vaan...Vastenmielinen tapaus...
Ainakin Kupittaan lintulammikolla on kato käynyt.Kuvittelenko vaan vai onko tänä kesänä näkynyt vähän vesilintuja?