Hupsista ai aiMä potkaisin yöllä varpaani kattoon kun vauhdikkaasti kylkeä käänsin.. Nyt on varvas vähän hellä.
Hupsista ai aiMä potkaisin yöllä varpaani kattoon kun vauhdikkaasti kylkeä käänsin.. Nyt on varvas vähän hellä.
Joo serkun huoneessa oli viistokatto ja löin siihen muutaman kerran pään aamulla kun nousin liian nopeesti sängystä ylös.Noi on muuten pirulaisia nuo viistokatot. Hukkatilaa kun siihen kohtaan ei oikein sovi mitään laittaa ja jos nukkuu siinä kohdassa niin on vaarana lyödä vaikka päänsä sitten siihen kattoon. Ehkä lapsille sopiva tila.
Vois sinne laittaa hyllyköitä. Moni laittaa korkean standardikomeron sinne missä mahtuu kävelemään ihan vaan siksi kun ei muunlaisia viitsitä tehdä. Käytävätilat tietysti on oltava siellä missä mahtuu kävelemään.Noi on muuten pirulaisia nuo viistokatot. Hukkatilaa kun siihen kohtaan ei oikein sovi mitään laittaa ja jos nukkuu siinä kohdassa niin on vaarana lyödä vaikka päänsä sitten siihen kattoon. Ehkä lapsille sopiva tila.
Joo serkun huoneessa oli viistokatto ja löin siihen muutaman kerran pään aamulla kun nousin liian nopeesti sängystä ylös.
Ryömintä hyllyköitä... Saat kirjan käsiisi jos möngit sinne ja paukautat pääsi ensin parikertaa.Vois sinne laittaa hyllyköitä. Moni laittaa korkean standardikomeron sinne missä mahtuu kävelemään ihan vaan siksi kun ei muunlaisia viitsitä tehdä. Käytävätilat tietysti on oltava siellä missä mahtuu kävelemään.
Tuollaisia, saavat olla aika syviä laatikoita, niin ei heti pää kopsaaRyömintä hyllyköitä... Saat kirjan käsiisi jos möngit sinne ja paukautat pääsi ensin parikertaa.
Hyvät yöt. Itse teen vielä huomista kanakeittoa. Tuli täytenä yllätyksenä, että eilinen makaroonilaatikko oli kadonnut jääkaapistaHyvää yötä & kauniita unia.
Sänky kutsuu. katso liitettä 7632
EhkäTuollaisia, saavat olla aika syviä laatikoita, niin ei heti pää kopsaa
Onko sinulla joku hyvä kanakeiton resepti jonka voisit jakaa ?Hyvät yöt. Itse teen vielä huomista kanakeittoa. Tuli täytenä yllätyksenä, että eilinen makaroonilaatikko oli kadonnut jääkaapista
Ei valitettavasti. Ihan perus keitto, mikä kelpaa lapsilleOnko sinulla joku hyvä kanakeiton resepti jonka voisit jakaa ?
Onpas mukava huomata että on olemassa muitakin myöhäiskokkeja kuin minäHyvät yöt. Itse teen vielä huomista kanakeittoa. Tuli täytenä yllätyksenä, että eilinen makaroonilaatikko oli kadonnut jääkaapista
Algoma lähtee naisystävän luokse syömään. Naisystävä pyysi.Hyvää yötä minunkin puolesta, taas aikanen herätys ni joutuu mennä nukkumaan
Onpas mukava huomata että on olemassa muitakin myöhäiskokkeja kuin minä
Voi sun kanssa. Joutuu menemään.Hyvää yötä minunkin puolesta, taas aikanen herätys ni joutuu mennä nukkumaan
Onpas mukava huomata että on olemassa muitakin myöhäiskokkeja kuin minä
Älä puhu mittään, on täällä joskus täyspäisiäkin.Vajukkien palsta.
Enpä kerro. En pysty.tuo on taas tuota kukkahattutätien suorittamaa pelottelua, täysin normaaleja ainesosia ruvetaan pelkäämään väittämällä että saattaa aiheuttaa ja että asiaa ei ole tutkittu riittävästi
mikä muuten tuo niin vaarallinen aine on? ruokasuolako?