vierailija
Niin kerro se. Miksi ensin kiu. saat ja sitten mielistelet.Olisi mielenkiintoista tietää kenen mieliksi h. armaa kiu. saa aina jotakuta täällä.
Niin kerro se. Miksi ensin kiu. saat ja sitten mielistelet.Olisi mielenkiintoista tietää kenen mieliksi h. armaa kiu. saa aina jotakuta täällä.
Mutta jäätelö vaan on parempaa italiassa ko mitä suomessa.reissussa rähjääntyy ja menee kaikki fyrkat
Ei köyhällä ole fyrkkaa mitä menettää.reissussa rähjääntyy ja menee kaikki fyrkat
en kiistä, oon käyny joskus Roomassa ja muistaakseni jäätelö oli siellä erinomaistaMutta jäätelö vaan on parempaa italiassa ko mitä suomessa.
Onhan se pärekatto kymmene kertaa parempi kuin tiilikatto.Mutta jäätelö vaan on parempaa italiassa ko mitä suomessa.
ei oleOnhan se pärekatto kymmene kertaa parempi kuin tiilikatto.
No pillu, jos italialainen jäätelö on parempaa ko suomilainen niin varmana pärekatto hakkaa tiilikaton ja peltikaton.ei ole
Tere, Kaisu. Lyö sinä tuolle krutille luu kurkkuun ku se ei ko mua.
Tere, Kaisu. Lyö sinä tuolle krutille luu kurkkuun ku se ei ko mua.
Mitäh ? Miehä oon hyvin kiltti " sädekehä ". Enkä oo ees yhtään kertaa ukkoo lyönny kaulimellapelekään Justiinan pikkusiskoa Kaisua
Mun mielestä oli ihan helkutin hyvä.Emari oliko se tarantinon uusin leffa hyvä?
Kai sekin riippuu vähä mistä appelsiinista puristaa, kaikki ei oo yhtä maukkaita/makeita. Mä en ite edes osta muita kun bruno appelsiineja kun muut on poikkeuksetta huonompia. Mies joskus ostaa niitä pirkan säkkejä Niistä ei yleensä edes lähde kuoret kunniallaPuristin marketissa itselleni mehustimessa pullollisen appelsiinimehua.
Mulle oli yllätys että se maistui...vastapuristetulta appelsiinilta. Tylsää.
Tykkään enemmän Tropicanan appelsiinimehusta, hedelmälihan kans. Siinä on raikkaampi maku.
Ne semmoset verkossa olevat aplarit on kamalia. Kitkeriä ja tiukkakuorisia, usein vanhojakin (en puhu nyt itsestäni).Kai sekin riippuu vähä mistä appelsiinista puristaa, kaikki ei oo yhtä maukkaita/makeita. Mä en ite edes osta muita kun bruno appelsiineja kun muut on poikkeuksetta huonompia. Mies joskus ostaa niitä pirkan säkkejä Niistä ei yleensä edes lähde kuoret kunnialla