vierailija
mä oon niin ärsyttävä, tekis mieli tuupata akela ojaan!
mä oon niin ärsyttävä, tekis mieli tuupata akela ojaan!
Eivät tee..maistuvat kyllä hyvälle.Draculat tekevät sut onnelliseksi
Näitkö sen hirsimökin? En muista missä ketjussa se ...eilen.
mä olen niin ärsyttävä, että sukellan pää edellä ojaan.
Se olis kyllä hieno paikka.Iha kauhea matkakuume!
Mä TAHDON Gardajärvelle. Tahdon!
Joo, mut siitä saa tarjota vähemmän. Tuskin se sillä menee. En tiedä kauanko on ollut myynnissä. Maakellarikin maksaa uutena paljon...jep! Se oli upea. Mut hinta törkeä. Tosin siinä oli sit plantaasia ja kaavaa kymmenelle mullekin mökille.
Ostin maxin pepsiä ja se maistu pahalta Outoa koska kesällä se maistui taivaalliselta.
Pepsiä ei ole, mutta nollakolaa löytyy ja miks mä pölyä söisin?
Syö sinä.
Mä olen useasti ollut välimeren rannalla ja vain kerran Garda-järvellä. Jälkimmäinen vie merestä voiton ku siellä vesi ei oo niin pirun suolaista. Ja jotenkin se ilmasto on ihanan "tyyni", verrattuna merenrantakohteisiin.Se olis kyllä hieno paikka.
Mua kiinnostais lähteä kiertämään Italiaa rantoja pitkin ympäri.
http://eivat-james-jatin.pw/haluatte/5920/oulangan-kansallispuisto-leirintäalue.htmlNäitkö sen hirsimökin? En muista missä ketjussa se ...eilen.
Mun entinen opettaja kävi gardajärvellä joskus vuonna kivi ja kirves ja sattui menemään sinne jonkun kevätmyrskyn aikaan..näytti sellasen valokuvan sitten koulussa meille missä hän seisoi tuulta vasten kunnon etukenossa (niinkun mäkihyppääjät) muttei kaatunut kun tuuli niin kovaaMä olen useasti ollut välimeren rannalla ja vain kerran Garda-järvellä. Jälkimmäinen vie merestä voiton ku siellä vesi ei oo niin pirun suolaista. Ja jotenkin se ilmasto on ihanan "tyyni", verrattuna merenrantakohteisiin.
Mua kiinnostais nyt lähteä hyppimään ilman rihman kiertämää talon ympäri pitkin poikin.
TEKEEEivät tee..maistuvat kyllä hyvälle.
No mene, heippa.Mua kiinnostais nyt lähteä hyppimään ilman rihman kiertämää talon ympäri pitkin poikin.
Olen nakkena jo. No nyt mä menen, heippa.
Olen nakkena jo. No nyt mä menen, heippa.
Mistä me ees kinataan??TEKEE
Mulla on lyhyt ja pieni nakki
Kyllä tekis mieli reissuun..*huokailee mukana*
*huokaa*
joo joo tekee.Mistä me ees kinataan??
Eiku niin joo, EI TEE!
Miksi kiusaat häntä?Ei naisilla ole pientä eikä isoa nakkia. muuta kun jääkaapissa
ootko vähän tyh,mä
Miksi sä kiusaat täällä aina kaikkia?Miksi kius. aat häntä?