Mikä riivinrauta sä muka oot? Äläs höpötäOn. Aattele, munkin mies rakastaa tämmöstä riivinrautaa.
Mikä riivinrauta sä muka oot? Äläs höpötäOn. Aattele, munkin mies rakastaa tämmöstä riivinrautaa.
Onks nyt oikeasti perjantai??
Älä ruiski silmiinIhan vaan vinkkinä, että sitruunamehu silmässä ei oo koivin miellyttävää.
on, en meinannu muistaakkaan ennenku Echo alko pihtaileeJaa nyt on perjantai?
Äpyä ja mun lomat loppuu ens viikollaOn se. *katsoi kalenteria*
sietää jo loppuaki, oot lomaillu jo viikko- ellei kuukausisotallaÄpyä ja mun lomat loppuu ens viikolla
Peerjantai, perjantai. Peerjantai, perjantai. Peerjantai, perjantai. Peeerjantai perjantai! *laulaa leikkien olevansa Minna Kuukka*
ota vaanHmm...
Pitäisköhän ottaa miehen nappaama miinusmerkkinen parinsadan pikavoitto omalle kontolleen?
Ku jos se nappaakin toisen, niin joudun itse ajamaan aamuisin enkä voikaan torkkua autossa.
jos oot heränny ennen sianpierasua niinku Echo niin voit mennäPitäsköhän mennä päiväunille jo
ota vaan
no ei sitteMUTTA!
Ku mulla on poliisikammo niin sit jos ite ajankin ratsiaan ja sit se ilkeä setä/täti tuijottaa mua tuimana ja sanoo että tää on jo toinen kerta lähiaikoina niin...
Niino mä riivin sillein hellästi.Mikä riivinrauta sä muka oot? Äläs höpötä
Aww hellä riivinrautaNiino mä riivin sillein hellästi.
Eihän toisesta kerrasta lähde kortti? 3:nnesta lähtee.MUTTA!
Ku mulla on poliisikammo niin sit jos ite ajankin ratsiaan ja sit se ilkeä setä/täti tuijottaa mua tuimana ja sanoo että tää on jo toinen kerta lähiaikoina niin...
näin muuten on, kortti lähtee vasta kolmannesta kiinnijäännistäEihän toisesta kerrasta lähde kortti? 3:nnesta lähtee.
Ukosta on niin paljon iloa että en halua olla ilman.tuo on viisautta, jos lapsiluku on täynnä niin ukosta ei ole ku harmia
helpommalla pääsee ihan omineen
Käytät tuotakin väärin!Onpa aurinkoinen
lämmin päivä,joten lähdin kävelenään kirjastoon & tokmannille
Tosin saattaa vettä ripsauttaa vähän josssin vaiheessa,sen verran harmaita pilviä on.
sentään joku jolla on vielä jotain käyttöä ukoilleUkosta on niin paljon iloa että en halua olla ilman.
Jo on sulla murheet...Käytät tuotakin väärin!
On vaikka mitä.sentään joku jolla on vielä jotain käyttöä ukoille
Ihan sama !Käytät tuotakin väärin!