en olis vaillakaanNo täältä tulee Krutille lemput kans kun on niin törkeä:
En antais vaikka oisin/oisit pussi päässä jossain milffien messuilla.
en olis vaillakaanNo täältä tulee Krutille lemput kans kun on niin törkeä:
En antais vaikka oisin/oisit pussi päässä jossain milffien messuilla.
Ei oo mikään aika. Älä nyt taas riehu siellä. Mua väsyttää.On muuten aika pestä peitot ja muut isot tekstiilit.
Nyt ne ehtivät vielä kuivua auringonpaisteessa.
Mun pesukoneen kuudenkympin eco-ohjelma kestää neljä tuntia joten ei oo kiirettä mullakaan kun hetki sit sen päälle kytkin.Ei oo aika. Älä nyt taas riehu siellä. Mua väsyttää.
sen huomaa, käyt vähän hitaalla tänäänEi oo mikään aika. Älä nyt taas riehu siellä. Mua väsyttää.
Echo-ohjelma ajastaa kaikki hommat ensi kuulle.Mun pesukoneen kuudenkympin eco-ohjelma kestää neljä tuntia joten ei oo kiirettä mullakaan kun hetki sit sen päälle kytkin.
Vastahan sä halusit hänet palstamilffikses?en olis vaillakaan
Ei tää tästä nopeudu. Tällä mennään tänään.sen huomaa, käyt vähän hitaalla tänään
Oi, mä vietin lapsuuteni Bennyn seurassa.Vastahan sä halusit hänet palstamilffikses?
Onks suhun iskenyt joku fäkkin dementia??
se taisi kuule olla niinpäin että Echo ilmoittautui mun milffiksi vaikka itehän en ole ollut siellä päinkäänVastahan sä halusit hänet palstamilffikses?
Onks suhun iskenyt joku fäkkin dementia??
Mulla on pihtaus-ohjelma pyörimäs kans tänään.Pihipesu ois pare nimi tolle ecolle minusta. Tai edes suomalaisittain eko.
huomenna sitte taas oot normaali teräväjärkinen itsesiEi tää tästä nopeudu. Tällä mennään tänään.
No mua on aina kannustettu oma-aloitteisuuteen...se taisi kuule olla niinpäin että Echo ilmoittautui mun milffiksi vaikka itehän en ole ollut siellä päinkään
nopeat syö hitaatNo mua on aina kannustettu oma-aloitteisuuteen...
Niin määkin ja sisarukset muistuttaa vieläkin mua siitä kuinka juoksin aina kotona ympäri huoneita ja hihkuin innoissani että ''Kohta alkaa penisshow!!'' ja siis oikeasti luulin, että se oli sen ohjelman nimi.Oi, mä vietin lapsuuteni Bennyn seurassa.
ai sun versio ppp:stä on puhtaan p!llun pihtausMulla on pihtaus-ohjelma pyörimäs kans tänään.
ai sun versio ppp:stä on puhtaan p!llun pihtaus
Ei sellasia oikeita ole ees olemassakaan
Se ja soitinmenot.Bh show oli kyllä ihan parhautta
Benis show oli kyllä ihan parhautta