Täällä on koko aamu jaeltu lemppuja.
Lemppuja?
Täällä on koko aamu jaeltu lemppuja.
Ei kaikki satuta. Mä oon parhaani mukaan yrittäny loukata mun miestä mut tuo ei tajuu sitä, hymyilee vaan leveämmin.Mä en ukkoa ota enää ikinä...ensiks antavat toivon ja sitte satuttavat kuitenki lopulta, joten ei kiitos enää ikinä
Antaa lemput jollekin=antaa pakit, hylätä.Lemppuja?
Antaa lemput jollekin=antaa pakit, hylätä.
Mut sillon ne miehet on mantereelle jääny. Kyllä mäkin voin mennä johonki 1 aarin kokoseen saareen ja ihmetellä että missäs miehet on.En antais vaikka oisit viimenen mies autiolla saarella
Niin mutta mitä se mua hyödyttää?Ei kaikki satuta. Mä oon parhaani mukaan yrittäny loukata mun miestä mut tuo ei tajuu sitä, hymyilee vaan leveämmin.
Mokomat elukatKaikki Suomen elukat.
täällä mitään lemppuja ole jaettu, oot erehtynnäTäällä on koko aamu jaeltu lemppuja.
Ei se oikea hyljeksi. Se on hulluna suhun.Niin mutta mitä se mua hyödyttää?
Hyvät miehet onkin sitte varattuja tai haluavat jonkun toisen
No, kai tää on ollu normikeskustelua...täällä mitään lemppuja ole jaettu, oot erehtynnä
Ei sellasia oikeita ole ees olemassakaanEi se oikea hyljeksi. Se on hulluna suhun.
käsitit väärin, en ollu itelle vonkaamassa vaan sille eltsun tulevalle ukolle jota se ei viisauttaan aio edes ottaaNo, kai tää on ollu normikeskustelua...
*kalibroi sarkasmitutkaansa keskustelun seuraamista varten*
"Huomenta! En anna sulle."
"En ois halunnukaan"
On. Aattele, munkin mies rakastaa tämmöstä riivinrautaa.Ei sellasia oikeita ole ees olemassakaan
On niitä.Ei sellasia oikeita ole ees olemassakaan
ei se että on vähän hölmö tee miehestä hyvää miestä tai edes oikeaaOn. Aattele, munkin mies rakastaa tämmöstä riivinrautaa.
Häh? Nyt nyrjähti mulla aivot. Mä en oo lukenu tuommosta psykedeelistä ajatushimmeliä aikoihin.käsitit väärin, en ollu itelle vonkaamassa vaan sille eltsun tulevalle ukolle jota se ei viisauttaan aio edes ottaa
Höpöhöpö, sä olet kaukana riivinraudasta, höpsykkä.On. Aattele, munkin mies rakastaa tämmöstä riivinrautaa.
ei se että on vähän hölmö tee miehestä hyvää miestä tai edes oikeaa
Mitä sää sitä silmiis ruiskit?Ihan vaan vinkkinä, että sitruunamehu silmässä ei oo koivin miellyttävää.
Toisille on, mulle eiOn niitä.
Toiseen vaan.Mitä sää sitä silmiis ruiskit?
Jätit näkökyvyn kuiteski toiseen. Fiksu nainen.Toiseen vaan.