Onko Krut oikeasti Toimi Kankaanniemi?anna isännälle p!llua, siten saa parhaiten unen
niin et anna? luulin että oot vaimomatskuaJaa mä vai?
Ei oo tapana "antaa" enkä helvetissä ryhdy yöaikaan moisia säätämään ku vireystaso on iha nollissa.
älä nyt sääkin sano ettet anna
Höh mikä sut herätti niin aikaisin ?Huomenta. Klo 4.50 heräsin enkä saanu enää unta.
Maito vähissä, kahvin sekaan oli kaadettava Flora Vanillaa.
*ei-niin-mukavaa seuraa tänään*
En antais vaikka oisit viimenen mies autiolla saarellaälä nyt sääkin sano ettet anna
Tuosta tulee mieleen että mua kiusii tuommonen lauserakenne mitä käytit. Tarkoituksen kyllä tajuaa mutta eikös siitä puutu predikaatti?Kahvia ja 4-viljan puuroa mansikoilla nassuun.
Ja päivän touhuja miettiä.
Huomenta, voi kurjuus.Huomenta. Klo 4.50 heräsin enkä saanu enää unta.
Maito vähissä, kahvin sekaan oli kaadettava Flora Vanillaa.
*ei-niin-mukavaa seuraa tänään*
en minä itteeni tarkottanu vaan sun ukkoa jos semmosen joskus päättäsit ottaaEn antais vaikka oisit viimenen mies autiolla saarella
En antais vaikka oisit viimenen mies autiolla saarella
Siinäpä sitten kiusaaTuosta tulee mieleen että mua kiusii tuommonen lauserakenne mitä käytit. Tarkoituksen kyllä tajuaa mutta eikös siitä puutu predikaatti?
niimpä, se on oikein tyypillistä täälläpäin eikä sille tietenkään yks ihminen mitään voiSiinäpä sitten kiusaa
Mä en ukkoa ota enää ikinä...ensiks antavat toivon ja sitte satuttavat kuitenki lopulta, joten ei kiitos enää ikinäen minä itteeni tarkottanu vaan sun ukkoa jos semmosen joskus päättäsit ottaa
piä tunkkis
Juu. En "anna", en.niin et anna? luulin että oot vaimomatskua
voi pettymys
tuo on viisautta, jos lapsiluku on täynnä niin ukosta ei ole ku harmiaMä en ukkoa ota enää ikinä...ensiks antavat toivon ja sitte satuttavat kuitenki lopulta, joten ei kiitos enää ikinä
Kaikki Suomen elukat.Höh mikä sut herätti niin aikaisin ?