Liityn myös joukkoon. Täälä haaveillaan kolmannesta. Kaksi poikaa jo löytyy 4v ja pian 6v puhuttu on jos muutaman kuukauden päästä alkaisi yritys! Ei malttaisi odottaa
Toivottavasti tulet kohta perässä mutta tärkeintä on että molemmat ovat mukana hommissa ettei tule riitaa näin ihanasta asiastaViime viikolla täällä kirjottelin, että harmittaa, kun mies jarruttelee lapsentekopuuhia, ja keskusteltiinkin sitten aiheesta parina päivänä ja kuinka kävikään! Asia sai vihdoin vihreää valoa
Piinailen tosin jo nyt, sillä menkkojen jälkeen kp 10 ja 11 oltiin ilman ehkäisyä ja ovulaatio oli ehkä kp 13 tai 14 jo. Joten tänään olisi sen mukaan dpo 9 tai 10. Viikonloppuna mulla juili oikealta alaselästä inhottavasti välillä ja nyt eilen ja tänään ollut vihlaisuja alavatsassa. Toki voivat enteillä tulevia menkkojakin. Kävin sitlti jo rfsu:n herkän testin ostamassa ja ajattelin sen ehkä huomenna aamulla tehdä kun en kestä tätä epätietoisuutta... Vaikka arvelenkin, ettei se vielä mitään näytä. Toivoisin silti, että seuraisin @StellaMom sua plussanneisiin Olisi kyllä koomista, että lapsi saisi alkunsa tavallaan ennen, kuin siitä on edes sovittu, tavallaan siis vahingossa?
Parasta on kuitenkin, että yritys on viimein aloitettu ja saan luvan kanssa alkaa kuumeilla esikoista, jos menkat tulee niin ensi kierrosta alkaen sitten
Omaa napaa kun oon ihan shokissa.. sain papakokeen tulokset. Hpv positiivinen ja papakokeessa solumuutoksia mitkä vaatii jatkotutkimuksia
Kutsu sairaalasta jatkoon tulee 6kk sisään..
tää on aivan uus juttu mulle. En tiedä yhtään mitään mistään
Pitääkö lopettaa nyt yritys, saako raskautua, onko pahakin tilanne kun 6kk sisään pitää päästä jatkotutkimuksiin??
Mulle voi päivittää kierron pituudeks 29-34, kiitosTOIVEENA VAUVA 2020
Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!
13.8.2019
Nimi ★ Kiertopäivä ★
Kolava........................kp 69/28
Naarassusi.................kp 46/33
-Brita-.........................kp 42/31
FaBuu.........................kp 40/28
Tingeli..........................kp 33/34-36
kukapakuka.................kp 32/24-30
mom_89......................kp 30/32-38
Jjuu..............................kp 28/26
Hellu__.........................kp 27/28
VernaMaria..................kp 26/28-30
nieve30.........................kp 25/28
Karvakorvat..................kp 23/28
Amadecasa..................kp 22/34-55
Haaveilija-31.................kp 20/39
Hipposka.......................kp 19/30
Vauvahaaveilija2396.....kp 18/28-30
Eevee1..........................kp 18/31-98
Poreilevalimu................Kp 17/26
Keltasirkku-...................kp 16/27-32
taikinatonttu..................kp 16/28
W.we.............................kp 16/25
mimmik.........................kp 16/28-32
Vauvameille..................kp15/28-35
Pilvinentaivas...............kp 14/28-30
Addison.........................kp 12/xx
Minic..............................kp 12/28
Ilonetsijä........................kp 12/28-30
Minttuajabasilikaa.........kp 11/xx
Veevavi.........................kp 10/28-30
Mammakatri..................kp 9/22-41
Helmiina1978...............kp 8/30
Apustaja......................kp 7/30-35
Persikka123.................kp 6/34
Titi-Love........................kp 5/28-30
EnkeliRinkeli.................kp 4/28
satsuma13....................kp3/29-31
Mahaotus.....................kp 2/xx
Greeneye.......................kp 2/
★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Piinailijat:
FaBuu......................dpo 26
Jjuu.............................dpo 17
Mom_89.....................dpo 10
Nieve30.......................dpo 11
Karvakorvat................dpo 9
Poreilevalimu............. dpo 3
Lastunen.....................dpo 2
Vauvameille.................dpo 0
★★★★★★★★★★★★★★★
Pakko kommentoida tähän, että mulla on kanssa sellainen sairaus, joka vaatii lääkityksen nostoa plussauksen jälkeen. Tällä hetkellä muutenkin on lääkitys pienellä säädöllä, joten kuumeilen jo senkin takia tota testaamistaKiitos kun vastasitte, helpotti paljon mun oloa
Mä itse testaan koska oon liian malttamaton, tiedän että näkyy jo ennen menkkoja sekä mulla on lääkitys mitä pitää säätää ja kontrolloida heti kun raskautuu
Tervetuloa uudet, teitä oli ihanan monta
Ovulaatio lähestyy, jos vanhat merkit pitää paikkaansa tulee plussa testiin 24h sisällä tässä kierrossa ollaan talleteltu joka toinen päivä kp 10 eteenpäin ja greippimehu käytössä. Saa nähdä onko näistä apua
Kiva saada tänne joku joka on noin lähellä omaa tilannetta! Meillä tulee pian kans vuosi täyteen.Minäkin liityn taas keskusteluun, olen vain seuraillut sivusta. Onnea plussanneille !
Meillä yritystä takana nyt vuosi, juuri saatiin lähete hedelmällisyyspolille. Aikaa sinne siis odotellessa! Selkeän oviksen bongasin, nyt dpo 7 ja pyyhittäessä rusehtavaa tuhrua. Kaipa ne menkat sieltä nyt sitten tulee, vaikka jotenkin olin "ihan varma" että nyt olisi tärpännyt