Voi arvauskeskus ja sen lääkärit taas kerran!
Soitin viime viikolla varatakseni ajan ku väsyttää (taas) tauotta ja lihakset kipeytyvät ja näköä on hidas kohdentaa. Oletan siis että tyroksiiniannosta pitäis hieman fiksata.
No, kerrankin alku sujui järkevästi, eli sain heti lähetteen labraan ja lääkäri sit soitti mulle tänään.
Lääkäri siellä luurin päässä huonolla suomenkielellä: "Tehdään niin, että seurataan nyt vielä KOLME KUUKAUTTA ja sitten otetaan uudelleen verikokeet ja katsotaan jos pitää muuttaa annostusta"
Ja minähän vastasin että joo, voidan me niin tehdä mutta sit kirjoitat mulle sen kolme kuukautta saikkua.
Hetken hiljaisuus ja se uteli että anteeksi mitä... Johon totesin uudelleen että saikkua kolme kuukautta koska enhän mä nyt duunissa voi olla kun pitää ottaa torkut tai kahdet työpäivän aikana tai vaihtoehtoisesti nostetaan lääkityksen määrää.
"No, jos sitten kokeillaan heti nostaa annosta".
Ja jees, niinhän sitä sit nostettiin. Tosin turhan vähän mun mielestä mutta katotaan nyt pari viikkoa. Varaan ajan sit vaikka yksityiseltä kun jotenkin tuntuu olevan kilpirauhasjutut ihan hepreaa näille rivilääkäreille.