Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ja m1es mokoma...kaikessa limaisuudessaan sai yhden hingun mulle istutettua kun luin palstaa (hehee, seksihingut vähenee kun sen tekstejä lukee, PäiviR.vois sen palkata :ROFLMAO::ROFLMAO:): haluun leipoa kirsikkapiirakkaa. Kerrankin sen kuva kolahti. :cautious:
Joskus sokeankin kanan tarjoama jyvä kelpaa... :D

Olen käsittänyt, että asut hieman pohjoisemmassa - onko sinulla mahdollisuus kasvattaa omia kirsikoita? Tässä suosikkilajikkeeni:
http://tahvoset.fi/fanal-kirsikka-2/

vierailija
Kertokaa miten pääsen eroon autolla ajamisen pelosta? Kortti mulla on ja olen nyt harjoitellut, verestänyt muistoja kun en ole ajanut 20 vuoteen. mutta aina kun istun auton rattiin niin rupeaa hirvittämään, ahdistaa ja pelottaa. tuntuu etten tiedä enää missä on polkimet ja pelottaa että ne meneee sekaisin ja en tiedä miten auto pysähtyy....vaikka olen harjoitellut syrjäseuduilla niin silti tulee aina joku toinen auto vastaan tai taakse niin silloin vasta alkaakin pelottamaan. ja haluan osata ajaa,olla varma ajostani mutta nyt tuntuu ettei se ikinä rupea sujumaan.:unsure:
Osta autokoulusta pari tuntia ajo-opetusta

Hurja tutkimustulos. Oon viikon ajan kahtena iltana syöny suklaata ja oottanu että aamulla peilistä katsoo naispuolinen Jabba the Hut. Mut oon ollukin seuraavana aamuna hoikempi! :eek: :love:

Mut leivän syöminen on ehkä turvottavinta. En tule koskaan leivästä luopumaan koska se pitää suoliston kunnossa, mutta ehkä 3-4 siivua päivässä riittäis.

Aqela
Pyydän anteeksi mun eilisiä viestejä. Myös siitä kun mainitsin miehen viestissä. Ymmärrän että se on asiatonta. Muut mustat voivat mainita miehestä/naisesta. Minulta se on väärin ja kielletty.

Pyydän anteeksi mun eilisiä viestejä. Myös siitä kun mainitsin miehen viestissä. Ymmärrän että se on asiatonta. Muut mustat voivat mainita miehestä/naisesta. Minulta se on väärin ja kielletty.
Ihana kuitti!:D

Sulla on kuule ihan täysi vapaus nauttia ja olla onnellinen, se ei muille kuulu ja jos se jotakuta potuttaa niin se on voi voi:)

• Tykkää
Reactions: Aqela

Yhteistyössä