Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ihana aurinkoinen aamu:love:...vaikka sen tuloa saikin odottaa (simahdin unille eilen illalla napista painamalla herätäkseni aamuyöllä koko kropan särkyyn..no, elämä on).. Lämmin päivä tulossa eli kiva päivä mustaherukoiden poimimiselle ja kenties viimeiselle rantaolemiselle:)

Turkkilaista jogua, omista ompuista tehtyä hilloa lusikallinen ja maitoa kahvilla. Ai ni, ja särkylääke.

Leppoisaa lauantaita sullekin :)

Huomenta. Tänään jos joku vastaantulija katsoo jotenki väärällä tavalla niin saa multa nose-jobin vaikken ole ees Tiina Jylhä..."oikea on rautaa ja vasen vie hautaan...":cautious:

Oliko fiksua katsoa Areenasta M/S Romanticin paria ekaa jaksoa 1.40 asti, tosi huonot yöunet pohjalla viime öistä? Sit nukkumaanmennessä unohtaa että makkarista pitää saada kärpäset pois ja aamuauringossa yritin huitoa pois niitä.
:sleep:
No, ihan hyvä sarja vaikuttaisi olevan. Ihan paras oli se Satuhäät-tyylinen morsiuspari, kuvasi tosi hyvin tökköä suomalaista wt-tyyliä. Ja Kari-Pekka Björkman on ihana.

Viimeksi muokattu:
Ihana aurinkoinen aamu:love:...vaikka sen tuloa saikin odottaa (simahdin unille eilen illalla napista painamalla herätäkseni aamuyöllä koko kropan särkyyn..no, elämä on).. Lämmin päivä tulossa eli kiva päivä mustaherukoiden poimimiselle ja kenties viimeiselle rantaolemiselle:)

Turkkilaista jogua, omista ompuista tehtyä hilloa lusikallinen ja maitoa kahvilla. Ai ni, ja särkylääke.

Leppoisaa lauantaita sullekin :)
Itsetehty omenahillo...:p Tulee Äiti mieleen... Pitäisköhän noista ampiaisensyömistä pipanoista yrittää jotain tehdä, jahka ne kypsyy...:)

• Tykkää
Reactions: Kais
Huomenta. Tänään jos joku vastaantulija katsoo jotenki väärällä tavalla niin saa multa nose-jobin vaikken ole ees Tiina Jylhä..."oikea on rautaa ja vasen vie hautaan...":cautious:

Oliko fiksua katsoa M/S Romanticin paria ekaa jaksoa 1.40 asti, tosi huonot yöunet pohjalla viime öistä? Sit nukkumaanmennessä unohtaa että makkarista pitää saada kärpäset pois ja aamuauringossa yritin huitoa pois niitä.
No, ihan hyvä sarja vaikuttaisi olevan. Ihan paras oli se Satuhäät-tyylinen morsiuspari, kuvasi tosi hyvin tökköä suomalaista wt-tyyliä. Ja Kari-Pekka Björkman on ihana.
Anna mennä vaan sen nose jobis kanssa(y)...tosin mun oli mietittävä hetki jos toinenki että mitä helekuttia toikin taas tarkottaa:notworthy:, kun lähinnä tuli mieleen joku ällö teininenänkaivuusessio kyynärpäitä myöten:sick:

M/s Romantica on huippuhyvä sarja, pitkästä aikaa! Myötätuntohihityksiä ampuva ihanan kärjistävän satiirinen hjuumorpläjäytys! Ja Björkman loistaa roolissaan(y), tykkään muutoinkin miehen roolisuorituksista sekä kirjoittamistaan teksteistä:)

Ai ni, nukkumine on muutenkin ihan liian yliarvostettua:cautious:
terv.ehken kolmisen tuntia nukkunut hörhö

vierailija

Oliko fiksua katsoa Areenasta M/S Romanticin paria ekaa jaksoa 1.40 asti, tosi huonot yöunet pohjalla viime öistä? Sit nukkumaanmennessä unohtaa että makkarista pitää saada kärpäset pois ja aamuauringossa yritin huitoa pois niitä.
Huippu sarja!

Sit mun mies ei vieläkään tajua, että jos mulla on väsypotutus, niin mua ei tartte, ei saa lohduttaa. Köllöteltiin sängyllä ja se myötätuntoisena silitti mun hiuksia. o_O "Nojaa pääsi kulta mun polveen." NO EN NOJAA.

Mä en ole ahdistunut vaan kiukkuinen. Sit jos olen surullinen niin saa lohduttaa.

• Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Itsetehty omenahillo...:p Tulee Äiti mieleen... Pitäisköhän noista ampiaisensyömistä pipanoista yrittää jotain tehdä, jahka ne kypsyy...:)
Jos paljolti tulee satoa, niin suosittelen kun siihen hommaan omppuja uppoaa kilo jos toinenkin huomaamattaan. Kuten myös mehuun.

Mutta toi hillon tekeminen on aivan pölöjän hommaa helteellä - kokemuksen syvä tuskanääni :D - eli älä tee kuten mä (y) (.." ..ja mähän keitän justnyt tänään sitä hilloa kun roudasin eilettäin varastosta ton hiien Mehumaijapömpelinkin ja heräsin aikasemminki vaan huomaamaan että keittiössä paistuu jo valmiiksi:mad:!!!"...:D )

Anna mennä vaan sen nose jobis kanssa(y)...tosin mun oli mietittävä hetki jos toinenki että mitä helekuttia toikin taas tarkottaa:notworthy:, kun lähinnä tuli mieleen joku ällö teininenänkaivuusessio kyynärpäitä myöten:sick:

M/s Romantica on huippuhyvä sarja, pitkästä aikaa! Myötätuntohihityksiä ampuva ihanan kärjistävän satiirinen hjuumorpläjäytys! Ja Björkman loistaa roolissaan(y), tykkään muutoinkin miehen roolisuorituksista sekä kirjoittamistaan teksteistä:)

Ai ni, nukkumine on muutenkin ihan liian yliarvostettua:cautious:
terv.ehken kolmisen tuntia nukkunut hörhö
Niino mulla oli valvominen itseaiheutettua, mut ei ois kiva herätä kipuihinkaan...:unsure:

Jos paljolti tulee satoa, niin suosittelen kun siihen hommaan omppuja uppoaa kilo jos toinenkin huomaamattaan. Kuten myös mehuun.

Mutta toi hillon tekeminen on aivan pölöjän hommaa helteellä - kokemuksen syvä tuskanääni :D - eli älä tee kuten mä (y) (.." ..ja mähän keitän justnyt tänään sitä hilloa kun roudasin eilettäin varastosta ton hiien Mehumaijapömpelinkin ja heräsin aikasemminki vaan huomaamaan että keittiössä paistuu jo valmiiksi:mad:!!!"...:D )
No hyvä kun sulla on energiaa, 3 tunnin yöunilla väännät hilloja. :eek: Mä saan Ridge Forresterin leukaperät jo hampaiden kiristelystä tänään mut mitään hyödyllistä ei synny.

Omenahillossa/soseessa on yks pieni mutta. Mieti sitä hillosokerin määrää mikä siihen uppoaa. :whistle:

No hyvä kun sulla on energiaa, 3 tunnin yöunilla väännät hilloja. :eek: Mä saan Ridge Forresterin leukaperät jo hampaiden kiristelystä tänään mut mitään hyödyllistä ei synny.

Omenahillossa/soseessa on yks pieni mutta. Mieti sitä hillosokerin määrää mikä siihen uppoaa. :whistle:
Eijeijei...en mä nyt sentäs mitn hilloja väsää, joku heiveröinen järki se mullakin on! Toi sulkujupatus oli vain pientä huonoa otetta viimevuotisesta tempauksesta helteilyn keskellä:D

Tota...miks hilloa tehdessä pitäs sen kummemmin miettii mitn sokerimäärää:unsure:, siihen menee just sen verta mitä pussista sattuu holahtamaan(y). Ja hyvvvää tullee:p

Elämä on
( ällö lausahdus, sekin vielä)

Mutta kyllä myö tääki päivä iltaan asti saadaan, tietänee ehkä yliöverimäärää (maitoa) kahvia sekä jossain kohtaa äärihämärää pääkköstyöskentelyä - lähiympäristöhän taas kärsii mutta smörsmör:D
Niino kai tää päivä iltaan asti saadaan, mut kysymys kuuluu että miten. :D

Oon tosi huono kestämään väsymystä, lakkaan tekemästä askareita jos on pieni määrä väsyä. No, enpä ainakaan ole mikään piiloaggressiivinen marttyyri-perheenäiti joka hiljaa, väsyneenä raataa ja jonka sisällä kiehuu, mä kun kiehun heti ulospäin.

Mut kai tää on joku pieni adhd-mutaatio-twisti joka tulee varmaan joltain isoisoisosetä Waldemar Nyyrikinpojalta joka väsyneenä suuttui suolla kuokan kanssa ja kun käki kukkui viereisessä kuusessa liikaa niin kiipesi puuhun ja kuristi sen omin käsin...:oops: Mut eipä kukkunu sekään käki enää, ei...

Niino kai tää päivä iltaan asti saadaan, mut kysymys kuuluu että miten. :D

Oon tosi huono kestämään väsymystä, lakkaan tekemästä askareita jos on pieni määrä väsyä. No, enpä ainakaan ole mikään piiloaggressiivinen marttyyri-perheenäiti joka hiljaa, väsyneenä raataa ja jonka sisällä kiehuu, mä kun kiehun heti ulospäin.

Mut kai tää on joku pieni adhd-mutaatio-twisti joka tulee varmaan joltain isoisoisosetä Waldemar Nyyrikinpojalta joka väsyneenä suuttui suolla kuokan kanssa ja kun käki kukkui viereisessä kuusessa liikaa niin kiipesi puuhun ja kuristi sen omin käsin...:oops: Mut eipä kukkunu enää, ei...
Hyvä se vaan mun mielestä on että jopa äitikin näyttää tunteensa..ja mä veikkaan sunkin tapauksessa olevan niin että perhees osaa jo väistellä sua ärsymursu-moodeissas:D

Illalla voi jopa naurattaakin huolella(y)
Löysin rantein Echo..ja nose job kunniaan:D

Mutta nyt let's menox c-vitamiinin täyteisiin puskiin(y)!

Nuoriso-osasto hajaantunut tässä aamusiivouksien lomassa kuka mihinkin joten laatuaikaa me myself and i- combolla:)

Pidä mukavaa päivää:)
Mulla sanoi muksu illalla ihmeelliset sanat: "äiti mä tartteisin taskurahaa joten voisin kerätä osan marjoista".
Joo! Paljonko maksan?Oisko satanen/desi! Paitsi ei kyl oo varaa...:oops:

Huomenta/ aamupäivää/ päivää :D:)
Halaukset kivuista kärsiville & väsyneille immeisille :love:
Yrittäkäähän jaksaa.

Pikkasen väsy,kun ei yöllä saanut kunnolla nukuttua,aamulla ois kyllä sittten nukuttanut,mut nousin ylös vähän yli 8.

• Tykkää
Reactions: KalaMies
Mulla sanoi muksu illalla ihmeelliset sanat: "äiti mä tartteisin taskurahaa joten voisin kerätä osan marjoista".
Joo! Oisko satanen/desi! Paitsi ei kyl oo varaa sit maksaa ihan litrasta...
Isäukon naapurissa muksut myi marjoja tien vierellä. Ostin mustaherukoita viimeisen rasian ja tää muksu totes, että voi hitsi, nyt isosisko pakottaa taas kerämään :D

Isosisko oli näemmä rekrytoinut pikkuveljen asialle ja antaa provikat myynnistä + pistää keräämään marjat :D

Huomenta/ aamupäivää/ päivää :D:)
Halaukset kivuista kärsiville & väsyneille immeisille :love:
Yrittäkäähän jaksaa.

Pikkasen väsy,kun ei yöllä saanut kunnolla nukuttua,aamulla ois kyllä sittten nukuttanut,mut nousin ylös vähän yli 8.
Se on ikävää, ellei saa kunnolla nukutuksi ja varsinkin kipujen takia. Menee sitten koko päivä sumussa.

• Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä