Eiks karviaisenoksat ois siihen parempia.Annetaan sille niistä oksista persiille piiskaa.
Eiks karviaisenoksat ois siihen parempia.Annetaan sille niistä oksista persiille piiskaa.
NokkosillaEiks karviaisenoksat ois siihen parempia.
Joo ja kurtturuusun oksat vielä vielä parempia..ne kun pitäs muutenkin repiä irti ja hävittää!Eiks karviaisenoksat ois siihen parempia.
Mikä vika kurtturuusuissa muuten on? Ketä ne on koskaan haitannu?Joo ja kurtturuusun oksat vielä vielä parempia..ne kun pitäs muutenkin repiä irti ja hävittää!
Nyt on tullut joku uus laki, että lupiinit ja kurtturuusut ja jotkut muut kasvikset pitää hävittää koko maastaMikä vika kurtturuusuissa muuten on? Ketä ne on koskaan haitannu?
Mies sanoi mua yks päivä kurtturuusuksi...
Ku ne pitää ihan lakisääteisesti tuhota. Suomesta. Tulokaslaji joka leviää aggressiivisesti ja valtaa sijaa suomen alkuperäiskasvistoa.Mikä vika kurtturuusuissa muuten on? Ketä ne on koskaan haitannu?
Lupiini ja kurtturuusu on vieraslajeja,ne pitää uuden määräyksen mukaan hävittääMikä vika kurtturuusuissa muuten on? Ketä ne on koskaan haitannu?
Se on muuten aika hankala hävittää, juuret leviää joka puolelle.Ku ne pitää ihan lakisääteisesti tuhota. Suomesta. Tulokaslaji joka leviää aggressiivisesti ja valtaa sijaa suomen alkuperäiskasvistoa.
Mut pirun hyvältä se tuoksuu.
Ei kukaan edes usko että niitä saataisiin kokonaan pois.Oikeesti joku luulee että lupiinit saataisiin kokonaan pois.Ei tapahdu ikinä.
Lupiiniahan on ihan liikaakin jo. Mut en mä kurtturuusua oo nähny niin paljon, ja usein se on joku se kerrostettu ruusulaji joka on ihan luvallinen.Ku ne pitää ihan lakisääteisesti tuhota. Suomesta. Tulokaslaji joka leviää aggressiivisesti ja valtaa sijaa suomen alkuperäiskasvistoa.
Mut pirun hyvältä se tuoksuu.
Täällä meilläpäinhän sitä on motareiden varsilla ja liittymissä ja kaikkien siwojen pihalla ja keskisaarekkeissa ja tienvarsiluiskoissa ja...Lupiiniahan on ihan liikaakin jo. Mut en mä kurtturuusua oo nähny niin paljon, ja usein se on joku se kerrostettu ruusulaji joka on ihan luvallinen.
Lupiini on kaunis sillon kukinnan aikaan, mutta hirveen näköinen kukinta ajan loputtua.Lupiiniahan on ihan liikaakin jo. Mut en mä kurtturuusua oo nähny niin paljon, ja usein se on joku se kerrostettu ruusulaji joka on ihan luvallinen.
Okei. Taitaa sitä tosiaan kaupungissa olla.Täällä meilläpäinhän sitä on motareiden varsilla ja liittymissä ja kaikkien siwojen pihalla ja keskisaarekkeissa ja tienvarsiluiskoissa ja...
Monet niitä siemeniä levittelee pihoilleensö ja muualle niin kyllö se vaan leviää.Ei kukaan edes usko että niitä saataisiin kokonaan pois.
Tavoite kai se, etteivät pääse leviämään JOKAIKISEEN paikkaan.
Ää..en mä nyt oikein usko tuohonkaan että joku oikein istuttamallakylvämällä lupiinia levittelis vaan ite kukka hoitaa tuon homman kyllä. Kuten Elena aikasemmin sanoikin niin kukkiessaan on kaunis mutta kukinnan jälkeen tapahtuu meleko järkky romahdusMonet niitä siemeniä levittelee pihoilleensö ja muualle niin kyllö se vaan leviää.
Ei välttämättä kurtturuusua vaan voivat olla tarhakurtturuusuja joita ei tarvitse hävittääTäällä meilläpäinhän sitä on motareiden varsilla ja liittymissä ja kaikkien siwojen pihalla ja keskisaarekkeissa ja tienvarsiluiskoissa ja...
Mahdollista.Ei välttämättä kurtturuusua vaan voivat olla tarhakurtturuusuja joita ei tarvitse hävittää
Varmuuden vuoksi tilaatte pillarin pihaan joka työntää kaikki pois ja teettä pottumaan siihen!Mahdollista.
Onneksi meidän pihassa kasvaa vain juhannusruusua. Tosin miehen sanojen mukaan se on "kai maailman suurin ruusupuska" mikä ei ainakaan hirmu suuri vale ole...
...eikä mulla nyt tähän kohtaan muuta ...
Varmuuden vuoksi tilaatte pillarin pihaan joka työntää kaikki pois ja teettä pottumaan siihen!