okKävin kaupassa. Oli paketti, 2 kassia ja käsilaukku, matkalaukku, toinen matkalaukku, vaatekomero, kirjoituspöytä, kenkähylly, peili ja pussillinen tomaatteja. Kotona märkänä. Niin ja selkä kipeä.
okKävin kaupassa. Oli paketti, 2 kassia ja käsilaukku, matkalaukku, toinen matkalaukku, vaatekomero, kirjoituspöytä, kenkähylly, peili ja pussillinen tomaatteja. Kotona märkänä. Niin ja selkä kipeä.
Ai olen vai?ja olet katsonut nyt Trumanshownkin
Että semmossii perjantaialkuillan riekkumisia Echolassa...jatkakaa...Oon shokissa...
Meillä on semmonen kylpypyyhe jossa on iso Mikki Hiiren kuva. Mies kävi äsken suihkussa, laittoi Mikin kuvan kroppansa päälle ja esitti munasillaan lyhyen tanssin.
Thilia thalia tallallaa.. on Mikki jo munasillaan lähteny....
Mä en jatka, tää lähtee nyt jo lapasesta..Että semmossii perjantaialkuillan riekkumisia Echolassa...jatkakaa...
Oon shokissa...
Meillä on semmonen kylpypyyhe jossa on iso Mikki Hiiren kuva. Mies kävi äsken suihkussa, laittoi Mikin kuvan kroppansa päälle ja esitti munasillaan lyhyen tanssin.
Thilia thalia tallallaa.. on Mikki jo munasillaan lähteny....
Menee ohi kun rasitus loppuu ja pääsee istumaan. Iänikuinen selkävaiva.Kumma,ei saa kirjoittaa aqelalle,hyvä ja peukkuhymiö,kun selkä on parempi
"Mä en jatka.."...tyrskistä vaan..ei muuta ku ketkutteluun mukaan vaan!Mä en jatka, tää lähtee nyt jo lapasesta..
Jep, hyvä kun menee kivut ohi.Menee ohi kun rasitus loppuu ja pääsee istumaan. Iänikuinen selkävaiva.
JooJep, hyvä kun menee kivut ohi.
Pelkkä peukkuhymiö oottaa moden hyväksyntää
Outoa,mikähän on kielettyä peukussa.
Ai kun kännykällä ei saa gifiä Hannu Karposta "Yllätyitkö? Minä en".Taidat olla turhan kaukana... Mut jos ensi kesänä kiinnostaa, niin mulla ois noin 90 puskaa jotka nytkin jäivät keräämättä.
Joo
Riippuu mihin peukututat.
Taas siipeilemään.Tuskin maksat edes matkakuista.Tehdäänkö porukalla retki roosan luo? Kellä on auto?
Välimatka voipi olla turhan iso, mut muuten kiinnostais kyllä Mä tykkäisin kerätä marjoja, varmaan johtuu siitä kun ei oo omia puskia joihin ois kyllästynyTaidat olla turhan kaukana... Mut jos ensi kesänä kiinnostaa, niin mulla ois noin 90 puskaa jotka nytkin jäivät keräämättä.
Ai kun kännykällä ei saa gifiä Hannu Karposta "Yllätyitkö? Minä en".
Sit te valmistatte savustuspöntössä just katiskaan uinutta nieriää joka on täytetty vuohenputki-sumakki-punaherukkahillolla...supikoirat ja Siperiasta teille poikennu mustakarhu murisee kaislikossa ja tallentuu kameran filmille...
...ja mä vaan edelleen vedän täällä makkaraa...
Mulla on autoTehdäänkö porukalla retki roosan luo? Kellä on auto?
Oikeasti, ensi vuonna, jos haluatte, niin tervetuloa. Ne puskat ovat meidän projektitalon pihalla ja jääneet jo viisi vuotta keräämättä.Tehdäänkö porukalla retki roosan luo? Kellä on auto?
Auts, pitää suunnitella.Oikeasti, ensi vuonna, jos haluatte, niin tervetuloa. Ne puskat ovat meidän projektitalon pihalla ja jääneet jo viisi vuotta keräämättä.
Taas siipeilemään.Tuskin maksat edes matkakuista.
Sulla on kyllä tosi pahasti vikaa korvien välissä..ja tiedätkö mitä?Taas siipeilemään.Tuskin maksat edes matkakuista.
Annetaan sille niistä oksista persiille piiskaa.Sulle en muuten anna herukan herukkaa. Enkä edes herukanlehteä!
Niinpä ja mä maksan oman osuuden matkasta.Sulla on kyllä tosi pahasti vikaa korvien välissä..ja tiedätkö mitä?
Ihan vaan keljuilus takia teen sen, että jos tollanen reissu toteutuu niin mä maksan oikein mielelläni Aqelan matkan!
Onks kiva jäädä maitolaiturille inisemään?
En tarvitse on ihan omasta takaakin.Sulle en muuten anna herukan herukkaa. Enkä edes herukanlehteä!