Joo jostain syystä nimenomaan pojat tykkää tehä tuotaNo nii kutitti, sain iha pirun ärhäkän ihottuman niistä, kits serkkupojan yllärihyökkäyksen
Ja muutama vuos takaperin piti omia poikia toppuutella moisesta harrastuksesta
Mä voisin kyllä tommosellekin mennä
Mulla on kevät-omppu-pomppu -lajiketta.Mulla on joku mikälie-talviomppulajikepuu kasvamassa mutta tänä kesänä ei juur ollenkaan tuu omppuja kun viime vuonna oli sato kohdillaan
Pitää omppupuidenkin huilia
Kävin kaupassa. Oli paketti, 2 kassia ja käsilaukku. Kotona hiestä märkänä. Niin ja selkä kipeä.
Tuolla ollaan käytykin, ikimuistoinen reissu olikinMä voisin kyllä tommosellekin mennä
Täältä Suomesta löytyy vaikka kuinka mielenkiintoisia paikkoja missä käydä!
Varmaan sen takii kun on kiva kun korvat menee lukkoon tytön kiljuessa kovaa ja korkeelta ja kiemurrellessa ja sitte saaki taas juosta ja kovaa karkuun ellei haluu saada samaa käsittelyä...tai kutituskuolemaa kiinni jäädessäänJoo jostain syystä nimenomaan pojat tykkää tehä tuota
Tuossa se sama, mut maistiaisia ei ehditty viettämään...Mä voisin kyllä tommosellekin mennä
Täältä Suomesta löytyy vaikka kuinka mielenkiintoisia paikkoja missä käydä!
Taidat olla turhan kaukana... Mut jos ensi kesänä kiinnostaa, niin mulla ois noin 90 puskaa jotka nytkin jäivät keräämättä.Voi kun mulla ois joku tuttu jonka puskat voisin tyhjentää, tai en mä paljoo tartteis, vähän pakkaseen vaan ois kiva
Minulta on kielletty tisseistä puhuminen.No, kun ennen heitä oli viestejä esim. tisseistä ja nyt näin puhetta simasta, moninaisista herukoista ja mistä kaikesta jonninjoutavasta.
Etkö, Kais, ole samaa mieltä kanssani?
Laittakaa ihmeessä POHJANJÄTTI kasvamaan. Valtavan isot marjat on eikä lamoa yhtään.Taidat olla turhan kaukana... Mut jos ensi kesänä kiinnostaa, niin mulla ois noin 90 puskaa jotka nytkin jäivät keräämättä.
No nyt loppuilta ihan lökölöönä rentoillen *halaaruttaa*Kävin kaupassa. Oli paketti, 2 kassia ja käsilaukku. Kotona hiestä märkänä. Niin ja selkä kipeä.
Auts, toivottavasti kipu selässä helpottaa.Alapeukku selkäkivusta,kivut ei ole kivoja.Kävin kaupassa. Oli paketti, 2 kassia ja käsilaukku. Kotona hiestä märkänä. Niin ja selkä kipeä.
Kuka sua kielsi?Minulta on kielletty tisseistä puhuminen.
Tuokin vaikuttaa hyvältä retkeilykohteeltaTuolla ollaan käytykin, ikimuistoinen reissu olikin
Heurekamulla ois noin 90 puskaa
Meni jo kun sain perseeni sohvalle.Auts, toivottavasti kipu selässä helpottaa.
HyväMeni jo kun sain perseeni sohvalle.
ja olet katsonut nyt Trumanshownkin