Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
ykkösmies on kyllä oikeassa väittäessään että turhaan juutuitte kaula-aukkoon vaikka se oli vain esimerkki pääasiaan eli oletuksiin

Olen samaa mieltä (ja se jo eilen jossain muualla kertonut) mutta koska mulla on tapana hienotunteisuutta muulloinkin peräänkuuluttaa niin teen sen nytkin.

Ei miehen kai ois pakko ollut asiaansa tehdä selväksi silleen että se oli (vaikkaikin vain väärinymmärrettynä!) loukkaavaa ja aiheutti sekä mielipahaa että ärtymystä.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Olen samaa mieltä (ja se jo eilen jossain muualla kertonut) mutta koska mulla on tapana hienotunteisuutta muulloinkin peräänkuuluttaa niin teen sen nytkin.

Ei miehen kai ois pakko ollut asiaansa tehdä selväksi silleen että se oli (vaikkaikin vain väärinymmärrettynä!) loukkaavaa ja aiheutti sekä mielipahaa että ärtymystä.
eukoilla menee niin herkästi herne nekkuun että mahdotonta keksiä täysin turvallisia esimerkkejä

• Tykkää
Reactions: ruuttis ja r0s
Huomenta! Töissä ollaan ja kaikki enteet huonoon ja kivuliaaseen päivään ilmassa...
Sanotaan että pessimisti ei pety ja toivottavasti pitää paikkansa tänäänkino_O

Mut jotain hyvää, tänään on perjantai, se tietää sitä että viikonloppu on edessä:D

Yhteistyössä