Kuka kaikumuori?kaikumuori, olis aika makeeta päästä sen tossun alle
Echo? No eiks hän ole sun milffis?
Kuka kaikumuori?kaikumuori, olis aika makeeta päästä sen tossun alle
Korjasin, mitä todellisuudessa ajattelitkaikumuori, olis aika makeeta päästä sen tussun alle
Sinäkö haluat olla Paulan alla jos olisi pakko valita joku palstalta?Korjasin, mitä todellisuudessa ajattelit
Nyt heitit mahdottoman yhtälön. Olen niin kyllästetty hänen kammoamilla asioilla, joten hän ei uskaltaisi tulla lähellekäänSinäkö haluat olla Paulan alla jos olisi pakko valita joku palstalta?
puhuivat ekkon alla olemisesta. sinulla taitaa olla tosi vaikeaa seurata keskustelujaSinäkö haluat olla Paulan alla jos olisi pakko valita joku palstalta?
Paula on eukko eukkojen joukossa.puhuivat ekkon alla olemisesta. sinulla taitaa olla tosi vaikeaa seurata keskusteluja
Kenen alla haluaisit olla? Aakkelan? On varattu!Nyt heitit mahdottoman yhtälön. Olen niin kyllästetty hänen kammoamilla asioilla, joten hän ei uskaltaisi tulla lähellekään
Haista kukkanen.Kenen alla haluaisit olla? Aakkelan? On varattu!
Olin täs hiljattain yhden pariskunnan luona, vaimo tosi voimakasluonteinen. Mies kysyi vaimoltaan, saisiko ottaa vielä kahvia, kun kahvittelu oli jo mennyt...Kyllä sen näkee jos mies on täysin tossun alla oleva parisuhteessa tai avioliitossa..täytyy vaan kuunnella hetki miten nainen puhuu miehelleen ja katsella kehonkieliä.
Ekkönää tuota ole ikinä tiennyt?
Hyi kamalaOlin täs hiljattain yhden pariskunnan luona, vaimo tosi voimakasluonteinen. Mies kysyi vaimoltaan, saisiko ottaa vielä kahvia, kun kahvittelu oli jo mennyt...
Saman kokemuksen saat, kun vuokraat joissakin kaupungeissa olevia ns.pakohuoneita (escape room).kaikumuori, olis aika makeeta päästä sen tossun alle
Juu...ei voi kirjottaa enempää siltä varalta jos se mamma palstailee täällä.Hyi kamala
En ikinä haluais olla sellanen, en IKINÄ.
Eiku anna tulla kaikki vaan, jospa se nauta oppis miten toista ihmistä kohdellaanJuu...ei voi kirjottaa enempää siltä varalta jos se mamma palstailee täällä.
No mut sit se tietäis kuka on mystinen EchoEiku anna tulla kaikki vaan, jospa se nauta oppis miten toista ihmistä kohdellaan
Aijai...en uskalla.Eiku anna tulla kaikki vaan, jospa se nauta oppis miten toista ihmistä kohdellaan
Mmmm....häh? Mitä sä nyt mussutat? Ihme vuodatus.Palaan tuohon aikaisempaan keskusteluumme sen verran, että onnittelen @Aqela sinua kohtuullisesta maltin säilyttämisestä, Elenalla ja harmailla sen sijaan karkasi hieman provosoituna mopo käsistä. He todistivat sen, mitä Aqelalle halusinkin näyttää - toimimme oletustemme ohjaamana. Sekä @Elena777, harmaat, @Kais että @Echo tuohtuivat siitä, että olisin repimässä naisten kaula-aukkoja. Mutta mistä oli kysymys - tästä se lähti:
Aqela: Vittu tuo on ärsyttävää kun oletetaan jostakin henkilöstä jotakin.
M1es: Ilman noita oletuksia olisi kaikki sosiaalinen kanssakäyminen mahdotonta. Jos me kohtaisimme, voisi minun tehdä mieli hieman venyttää sitä puserosi kaulusta jotta näkisin rinnat. Kuitenkin oletus siitä, että luultavasti pitäisit sitä sopimattomana, saisi minut pitämään näppini kurissa.
https://kaksplus.fi/threads/saataisiinko-uusi-julkinen-yhteiskeskustelu.2521352/page-861#post-32287731
Sen sijaan että pöyristynyt naisjoukko olisi ymmärtänyt tuon olevan esimerkki oletusten tarpeellisuudesta (minä siis nimenomaan oletin, ettei ole sopivaa kurkkia siitä kaula-aukosta), he jumittuivat esimerkin hieman provosoivaan kaula-aukkoaiheeseen. Sen valitsen siksi, että hieman aiemmin ketjussa keskusteltiin rinnoista ja silikoneista. Sen jälkeen keskustelua käytytiin naisten oletusten (siis sen, mitä he olettavat minun olevan ja haluavan) ohjaamana.
Kaiken kaikkiaan opettavainen esimerkki nettikiihkon (ei sentään raivon) syntymisestä ja siitä, ettei keskustelussa malteta tarkistaa, mistä on kyse vaan toimitaan puhtaasti oletusten pohjalla. Oletuksilla mennään.
Aqelan avatar näyttää olevan sinikka (englanniksi bluebird), ehkä tarkemmin hohtosinikka. Tässä bluebird-aiheinen riittävän vanha (=palstamammojen mieleinen 70-luku) musiikkiesitys:
https://youtu.be/qIaXg3xDmy4
Kerroin, että tuo /kaula-aukkokeskustelu oli eräänlainen sosiaalinen koe, jossa naiset toimivat kuten oletinkin. Olette söpöjä pikku labrahiiriäni (ei siis uitettuja rottia).Mmmm....häh? Mitä sä nyt mussutat? Ihme vuodatus.
Ihan vähän tuli sellanen tunne että jollekkin olis jäänyt jotain hampaankoloon päivän keskusteluistaMmmm....häh? Mitä sä nyt mussutat? Ihme vuodatus.
Mäkin vedin kaikessa rauhassa tuc-keksiä ja yhtäccii toi rupes ragee...Ihan vähän tuli sellanen tunne että jollekkin olis jäänyt jotain hampaankoloon päivän keskusteluista
Nyt ehkä ymmärrät miltä minusta joskus taannoin tuntuiMäkin vedin kaikessa rauhassa tuc-keksiä ja yhtäccii toi rupes ragee...
Öö millon tää tapahtu? Missä?Kerroin, että tuo /kaula-aukkokeskustelu oli eräänlainen sosiaalinen koe, jossa naiset toimivat kuten oletinkin. Olette söpöjä pikku labrahiiriäni (ei siis uitettuja rottia).
Saanko minä sinut tuntemaan itsesi teiniksi?Mäkin vedin kaikessa rauhassa tuc-keksiä ja yhtäccii toi rupes ragee...
Mitäs sä vedit silloin?Nyt ehkä ymmärrät miltä minusta joskus taannoin tuntui