vierailija
No en tiedä jos se haluaa miehen takasinNo mutta menikö se niin?
Miksi se nainen olis sitten ollut niin onnellinen siitä yhteydenotosta ja kertonut ajatelleensa miestä jne?
No en tiedä jos se haluaa miehen takasinNo mutta menikö se niin?
Miksi se nainen olis sitten ollut niin onnellinen siitä yhteydenotosta ja kertonut ajatelleensa miestä jne?
Niin tehän olette niitä parempia ihmisiä kun olette muuttuneet.
Reilu 9 vuotta. Tällä hetkellä tuntuu että vaikka se olisi ollut exän viesti niin luotto on kärsinyt kun ei kertonut
Raastaa tuo sun tuskas Kysy hyvä ihminen ennenkun pimahdat, mitä pidemmälle venytät niin sitä tuskaisemmaksi se menee, ja spekuloimalla asia voi paisua sun mielessä paljon pahemmaksi kuin mitä todellisuudessa onkaan. Ootte noin pitkään olleet yhdessä niin olisi kamala jos suhde kariutuisi kommunikaatio-ongelmien takia, ja toivon todella että viestittely olisi miehen puolelta harmitonta. Ja jollei ole niin parempi että sekin asia selviäisi jotta pääsette pikimmiten rakentaan elämää uudelleen.No en tiedä jos se haluaa miehen takasin
Hyi eiiiOn muuten kylmä ulkona.Kyllä se syksy tekee tuloaan.
Tuuli oli ihan jäätäväOn muuten kylmä ulkona.Kyllä se syksy tekee tuloaan.
Auts, jotakin lämmintä siihen?Mulla on niska ihan kipeä eikä pää käänny toiseen suuntaan kunnolla -kaikki kylmän ilman syytä!
Juuh. Taidan ostaa huomenna tuubihuivin ku kaulurit ja kaik ovat kotona.Auts, jotakin lämmintä siihen?
Minäkin oon sitä mieltä että helteet takas heti!Mulla on niska ihan kipeä eikä pää käänny toiseen suuntaan kunnolla -kaikki kylmän ilman syytä!
No way! Mä kärsin siitä niin helvetisti.Minäkin oon sitä mieltä että helteet takas heti!
Miten?No way! Mä kärsin siitä niin helvetisti.
Aivan samaa mieltä, miksei vaan ois voinu posottaa tasasta 22-23 asteen lämmöllä koko kesä Tai niin et eka ois tullu pienet superhelteet mitkä ois lämmittäny vedetTää kesä on ollut ihan kauhea!
Ekaksi oli pirun kuuma liian aikaisin. Sir keli jäähtyi niin että jäätyi. Ja sit paahtoi taas ihan liikaa. Ja nyt on talvi.
Missä ne "normaalit" kelit ovat?
Se on tuskallista.Miten?
Ja sä olit niitä harvoja joka ei valittanutNo way! Mä kärsin siitä niin helvetisti.
Ei sellasia ”normaaleita” enää tule koska ilmastonmuutos.Tää kesä on ollut ihan kauhea!
Ekaksi oli pirun kuuma liian aikaisin. Sir keli jäähtyi niin että jäätyi. Ja sit paahtoi taas ihan liikaa. Ja nyt on talvi.
Missä ne "normaalit" kelit ovat?
Miten?Se on tuskallista.
Mieti mitä tuska on. Oletpa utelias.Miten?
Miten se on uteliaisuutta kun kysyy miten se on tuskallista? Etkö osaa konkreettisesti kertoa miten se on tuskallista.Mieti mitä tuska on. Oletpa utelias.