Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Miten ottaa puheeksi miehen kanssa epäilyt siitä et sillä on toinen nainen? Satuin näkemään kun sen puhelimeen tuli viesti.. Miten mä aloitan aiheesta puhumisen... Ahdistaa niin kovin. En ole pariin päivään syönyt tai nukkunut

Sanot heti ensi tilassa että näit viestin ja kysyt mistä on kyse.

Tai sit pidättelet vielä jokusen päivän ja sit se kai tulee väkisinkin ulos, huonossa muodossa.

Rohkeutta ja voimia! Voiko mikään olla pahempaa kuin tän hetken epäilyksen ja epätietoisuuden tila?

• Tykkää
Reactions: Elena777
Miten ottaa puheeksi miehen kanssa epäilyt siitä et sillä on toinen nainen? Satuin näkemään kun sen puhelimeen tuli viesti.. Miten mä aloitan aiheesta puhumisen... Ahdistaa niin kovin. En ole pariin päivään syönyt tai nukkunut
Mitä nopeammin saat asian selvitettyä (on lopputus minkälainen tahansa) , niin sitä nopeammin voit paremmin ja ahdistus helpottaa

• Tykkää
Reactions: r0s ja Elena777
r0s
Mulla oli joskus mainio itsekirjoitettu resepti kouluajalta, mutta lainasin reseptivihkoa isoäidille ja hän hävitti koko vihon ja kaikki mun reseptit!

Mä olen saanut parhaat aikaan silleen, että olen tehnyt taikinan maitoon ja vatkannut pari kananmunaa kunnolla vaahdoksi ja sekoittanut ne taikinaan ja lopuksi vielä voita niinko tekisi pullataikinaa. Ja jättänyt taikinan hieman löysäksi ja antanut nousta kunnolla.

Seuraavaksi ehkä koetan laittaa taikinaan hiivan lisäksi myös leivinjauhetta. Jos sit nousisi hötömmäksi.

• Tykkää
vierailija
Sanot heti ensi tilassa että näit viestin ja kysyt mistä on kyse.

Tai sit pidättelet vielä jokusen päivän ja sit se kai tulee väkisinkin ulos, huonossa muodossa.

Rohkeutta ja voimia! Voiko mikään olla pahempaa kuin tän hetken epäilyksen ja epätietoisuuden tila?
Täytyy ottaa puheeksi illalla kunhan menen kotiin. Pakkohan se asia on selvittää. Tarvitsen sitä rohkeutta kyllä ja paljon.

• Tykkää
Reactions: Ellimaar
Mä olen saanut parhaat aikaan silleen, että olen tehnyt taikinan maitoon ja vatkannut pari kananmunaa kunnolla vaahdoksi ja sekoittanut ne taikinaan ja lopuksi vielä voita niinko tekisi pullataikinaa. Ja jättänyt taikinan hieman löysäksi ja antanut nousta kunnolla.

Seuraavaksi ehkä koetan laittaa taikinaan hiivan lisäksi myös leivinjauhetta. Jos sit nousisi hötömmäksi.
En oikein osaa neuvoa leipomisessa. Sen tiedän, että maitoa ei normaalisti ole hampparisämpylöissä. Ehkä kotikokki.net - osoitteesta löytyy hyviä vinkkejä

vierailija
Annat vähän löysiä niin se palaa takaisin. Usko pois!

Ja toinen nainen joutuisi kisaamaan koko maailman naisten kanssa eikä vain sinun.

Tietty, oletan että haluat pitää ukon. Ellet niin mitäs sitä sit kikkailemaan.
En pysty antamaan anteeksi jos on jotain oikeasti meneillään. Saati jos käy ihan vieraissa.
Ja vaikka haluankin pitää miehen mutta mä en suostu mihin tahansa kohteluun. Mä arvostan meidän suhdetta ja haluan että sekin tekee niin. Tai sitten en tiedä

En halua luovuttaa sitä kenellekään sutturalle.

r0s
En pysty antamaan anteeksi jos on jotain oikeasti meneillään. Saati jos käy ihan vieraissa.
Ja vaikka haluankin pitää miehen mutta mä en suostu mihin tahansa kohteluun. Mä arvostan meidän suhdetta ja haluan että sekin tekee niin. Tai sitten en tiedä

En halua luovuttaa sitä kenellekään sutturalle.
Jos on pettänyt tai suunnittelee niin onko se muka se mies jonka kanssa ylipäätään haluat olla suhteessa? o_O

• Tykkää
vierailija
Jos se on vaikka sen exä niin miksi se ei kertonut asiasta, yhteydenotosta minulle, ellei siinä ole jotain pahaa.jos se on se niin pitäisi saada mies ymmärtämään että se loukkasi minua. Ja loukkaa tuollainen salailu

Yhteistyössä