Heinz-ketsuppi ei ole pahaa
Heinz-ketsuppi ei ole pahaa
Sun mauaisti ei oo vielä täysin kehittyny.ketsuppi on pahaa
Ostakaa meiran ketsuppia. Se on suomalaista. Ja ei kannata ostaa mitään suolatonta/vähemmän sokeria sisältävää ketsuppia. Ne on pahanmakuisia...
Mie käytän nykyisin niin vähän ketsuppia,että kaikki nuo käy.Mulle käy heinz, felix ja meira.
Mulle käy heinz, felix ja meira.
Nnoup. Heinzia. Lidlissä oli lasipullossa luomuketsuppia joka oli myös hyvää, todella raivostuttava käytössä vaan se pulloOstakaa meiran ketsuppia. Se on suomalaista. Ja ei kannata ostaa mitään suolatonta/vähemmän sokeria sisältävää ketsuppia. Ne on pahanmakuisia...
Niissä on vain enemmän vettä?Ostakaa meiran ketsuppia. Se on suomalaista. Ja ei kannata ostaa mitään suolatonta/vähemmän sokeria sisältävää ketsuppia. Ne on pahanmakuisia...
Kahta en vaihda. Toinen on turun sinappi ja toinen on..Ostakaa meiran ketsuppia. Se on suomalaista. Ja ei kannata ostaa mitään suolatonta/vähemmän sokeria sisältävää ketsuppia. Ne on pahanmakuisia...
En ole vieläkään kysynyt mieheltä asiaa, että mikä se toisen naisen viesti oli.*halaus*
Onko jotain sattunut?
Avoimin mielin vaan testaamaan uusia juttujaKahta en vaihda. Toinen on turun sinappi ja toinen on..
Kysy ihmeessä. Voihan se olla vastaus ihan harmittomaan kuulumisien kyselyyn, mitä pidempään pähkäilet sitä enemmän se kalvaa mieltäEn ole vieläkään kysynyt mieheltä asiaa, että mikä se toisen naisen viesti oli.
Niin. ihan totta.Kysy ihmeessä. Voihan se olla vastaus ihan harmittomaan kuulumisien kyselyyn, mitä pidempään pähkäilet sitä enemmän se kalvaa mieltä
Syön muitakin sinappeja mutta turun sinappi on lemppari.Avoimin mielin vaan testaamaan uusia juttuja
En ole vieläkään kysynyt mieheltä asiaa, että mikä se toisen naisen viesti oli.
Meillä käytetään Auran väkevää sinappiaSyön muitakin sinappeja mutta turun sinappi on lemppari.
LälläslääSanoit eilen noin ja siksi niitä on meillä tänään.
KylläParhaimpia on kun itse tekee sämpylät, pihvit, majoneesin, ketsupin ja ranetkin
Syön muitakin sinappeja mutta turun sinappi on lemppari.
Itsetehty konjakkisinappi on myös hyvääMeillä käytetään Auran väkevää sinappia
Miten ottaa puheeksi miehen kanssa epäilyt siitä et sillä on toinen nainen? Satuin näkemään kun sen puhelimeen tuli viesti.. Miten mä aloitan aiheesta puhumisen... Ahdistaa niin kovin. En ole pariin päivään syönyt tai nukkunutMä olen taas pihalla kaikista tapahtumisista.
Siis mikä viesti ja mitä, häh? Kuulostaa kurjalta tilanteelta joka tapauksessa.
Heinzin ketsuppi on hyvää.ketsuppi on pahaa
Niin kun en tiedä kuka se oli, ei kuitenkaan kukaan tuttu. Siinä luki että on niin ihanaa kun otit yhteyttä ja olen ajatellut sinua...Mä olen taas pihalla kaikista tapahtumisista.
Siis mikä viesti ja mitä, häh? Kuulostaa kurjalta tilanteelta joka tapauksessa.
Mulla oli joskus mainio itsekirjoitettu resepti kouluajalta, mutta lainasin reseptivihkoa isoäidille ja hän hävitti koko vihon ja kaikki mun reseptit!Mä en ole vielä onnistunut tekemään hampurilaissämpylöistä yhtä hyviä mitä kaupan briossisämpylät ovat.
Oon jo tosi liki, mut koostumus on yhä turhan "täyttävä". Jotain pitäisi vielä keksiä jotta saisi siitä keveämpää.