ja mä kävin kissan kanssa suihkussa, tai toi vaan ootti että tulen suihkusta pois ja että kastelen sen turkkia hiuksista tippuvalla vedelläHuomenta!
Laitoin saunaan tulen. Päivä alkaa kivasti, kun pulahtaa Juojärven viileänkirkkaaseen veteen ja lämmittelee saunan löylyissä.
Älä nyt koko saunaa poltaHuomenta!
Laitoin saunaan tulen. Päivä alkaa kivasti, kun pulahtaa Juojärven viileänkirkkaaseen veteen ja lämmittelee saunan löylyissä.
Kysy suoran?Miten ottaa puheeksi miehen kanssa epäilyt siitä et sillä on toinen nainen? Satuin näkemään kun sen puhelimeen tuli viesti.. Miten mä aloitan aiheesta puhumisen... Ahdistaa niin kovin. En ole pariin päivään syönyt tai nukkunut
Ei kai sitä oikein muuten voi aloittaa kun kysymällä suoraan ja kerrot mitä näit..millanen se viesti sitten oli, että herätti sun epäilykset?Miten ottaa puheeksi miehen kanssa epäilyt siitä et sillä on toinen nainen? Satuin näkemään kun sen puhelimeen tuli viesti.. Miten mä aloitan aiheesta puhumisen... Ahdistaa niin kovin. En ole pariin päivään syönyt tai nukkunut
Niin kun en tiedä kuka se oli, ei kuitenkaan kukaan tuttu. Siinä luki että on niin ihanaa kun otit yhteyttä ja olen ajatellut sinua...Ei kai sitä oikein muuten voi aloittaa kun kysymällä suoraan ja kerrot mitä näit..millanen se viesti sitten oli, että herätti sun epäilykset?
Voihan se olla ihan viaton viesti kaverilta?
Miten näit sen viestin ? Onko miehellä push up toiminto päällä niin että ne viestit vilahtaa ruudussa.Eihän niitä muuten näe ilman että avaa puhelimen.Niin kun en tiedä kuka se oli, ei kuitenkaan kukaan tuttu. Siinä luki että on niin ihanaa kun otit yhteyttä ja olen ajatellut sinua...
Joo sellainen toiminto on. Puhelin oli pöydällä nenäni edessä auki kun mies oli suihkussa ja siinä ruudussa vilahti viesti ennen kun se pimeni. En ole tutkinut sen puhelinta vaan odottanut että kertoisi asiasta.Miten näit sen viestin ? Onko miehellä push up toiminto päällä niin että ne viestit vilahtaa ruudussa.Eihän niitä muuten näe ilman että avaa puhelimen.
Auki siis sillai ettei suojakuori, kansi ollut ruudun päälläJoo sellainen toiminto on. Puhelin oli pöydällä nenäni edessä auki kun mies oli suihkussa ja siinä ruudussa vilahti viesti ennen kun se pimeni. En ole tutkinut sen puhelinta vaan odottanut että kertoisi asiasta.
Toisaalta luulis kyllä ettei miehes olis jättänyt puhelinta niin avoimesti saataville, jos hänellä on joku nainen.Auki siis sillai ettei suojakuori, kansi ollut ruudun päällä
Mikä hiton PUSH UP-toiminto?Miten näit sen viestin ? Onko miehellä push up toiminto päällä niin että ne viestit vilahtaa ruudussa.Eihän niitä muuten näe ilman että avaa puhelimen.
Niin, ei sinun tuttusi. Mutta melkoisella varmuudella voin sanoa, että kyseisen viestin lähettäjä on jo tutustunut miehesi genitaalialueeseen hyvinkin intiimisti, tai tulee ainakin lähiaikoina tutustumaan.Niin kun en tiedä kuka se oli, ei kuitenkaan kukaan tuttu. Siinä luki että on niin ihanaa kun otit yhteyttä ja olen ajatellut sinua...
En uskalla mutta pakko olisiToisaalta luulis kyllä ettei miehes olis jättänyt puhelinta niin avoimesti saataville, jos hänellä on joku nainen.
Mutta edelleen, paras tapa saada asiaan selvyys on se, että kerrot hänelle mitä näit...
Kysy mieheltä suoraan ja kerro että näit semmosen viestin. Tuskin ite kertoo sulle jos on toinen.Joo sellainen toiminto on. Puhelin oli pöydällä nenäni edessä auki kun mies oli suihkussa ja siinä ruudussa vilahti viesti ennen kun se pimeni. En ole tutkinut sen puhelinta vaan odottanut että kertoisi asiasta.
Sellanen joka vilahtaa ruudussa hetken aikaa jossa näkyy viestin pituudesta riippuen osa tai koko viesti.Mikä hiton PUSH UP-toiminto?
On tainnut olla sillä viestin lähettäneellä naisella push up- ja suck off-toiminnot käytössä.
Luulisi että olisi ottanut sen toiminnon pois päältä jos olisi salattavaa. Yleensä jos on salattavaa niin sitä puhelinta kannetaan vaikka suihkuun ja vessaan mukaan eikä jätetä esille jos on salattavaa. Nykyaikana toisaalta epäilyksetkin heräävät vaikka turhaankin kun sitä puhelinta kannetaan joka paikkaan mukaan.En uskalla mutta pakko olisi
Sulla ei taida olla älypuhellinta kun et tiedä.Mikä hiton PUSH UP-toiminto?
On tainnut olla sillä viestin lähettäneellä naisella push up- ja suck off-toiminnot käytössä.
Kyllä se pitää sitä mukana nyt tiiviimmin kun ennen.Luulisi että olisi ottanut sen toiminnon pois päältä jos olisi salattavaa. Yleensä jos on salattavaa niin sitä puhelinta kannetaan vaikka suihkuun ja vessaan mukaan eikä jätetä esille jos on salattavaa. Nykyaikana toisaalta epäilyksetkin heräävät vaikka turhaankin kun sitä puhelinta kannetaan joka paikkaan mukaan.