Se on myös raskasta, että yritykset päättyy keskenmenoon kerta toisensa jälkeen. Ei siinä lohduta, että onhan lapsia jo siunaantunut. Me lopetimme yrittämisen 2 vuotta sitten.
keskenmeno voi olla kyllä tosi raskas taakka
Se on myös raskasta, että yritykset päättyy keskenmenoon kerta toisensa jälkeen. Ei siinä lohduta, että onhan lapsia jo siunaantunut. Me lopetimme yrittämisen 2 vuotta sitten.
Ignoraa tuo harmaa idioottiNiin tietysti. Se on minun syy kun joku ei saa edes yhtä lasta. Minulla ei saa olla toivetta useammasta lapsesta.
Varsinkin kun tulee myöhäisillä viikoilla tai lapsi syntyy kuolleena
keskenmeno voi olla kyllä tosi raskas taakka
Saa olla ja ei kannata kuunnella tollasta mitä joku sanoo tai kirjottaa..toisesta silmästä sisään ja toisesta ulos.Niin tietysti. Se on minun syy kun joku ei saa edes yhtä lasta. Minulla ei saa olla toivetta useammasta lapsesta.
Ymmärtäisit että joskus on parempi pitää suu kiinni eikä möläytellä ääneen asioita.Niin tietysti. Se on minun syy kun joku ei saa edes yhtä lasta. Minulla ei saa olla toivetta useammasta lapsesta.
Totta.Varsinkin kun tulee myöhäisillä viikoilla tai lapsi syntyy kuolleena
Aa, se on kielletty.Ymmärtäisit että joskus on parempi pitää suu kiinni eikä möläytellä ääneen asioita.
Niin minäkin Pitäkööt tunkkinsaÄh, mie luovutan.
Kiitos kuitenkin yrityksestäÄh, mie luovutan.
En ymmärrä että joskus on parempi pitää suu kiinni eikä möläytellä ääneen asioita.
Älä syyllistä aqelaa siitä,että hän olisi toivonut enemmän lapsia tai siitä että mie en oo saanu yhtään.Miten kehtaat valittaa että et saanut kun yhden kun toiset ei saa yhtäkään kuten esimerkiksi Kais. Sinulla sentään on lapsi. Minusta tuollainen on törkeää ja itsekästä.
Ei oo kieletty ainakaan miun takiaAa, se on kielletty.
Älä tunne turhaan syyllisyyttä,totta kai sulla saa olla,niin ku muillakin.Niin tietysti. Se on minun syy kun joku ei saa edes yhtä lasta. Minulla ei saa olla toivetta useammasta lapsesta.
Ainoa törkeä täällä olet sinä, miten kehtaat syyllistää Aqelaa ja vetää kaisin tähän mukaan?Miten kehtaat valittaa että et saanut kun yhden kun toiset ei saa yhtäkään kuten esimerkiksi Kais. Sinulla sentään on lapsi. Minusta tuollainen on törkeää ja itsekästä.
No sanot olevasi lapseton niin et silloin ole.On yksi. Mitä sitte?
En sanonut että mulla ei ole lapsia. Ymmärsit väärin.No sanot olevasi lapseton niin et silloin ole.
Ok.En sanonut että mulla ei ole lapsia. Ymmärsit väärin.
En ymmärtänytEn sanonut että mulla ei ole lapsia. Ymmärsit väärin.
JepEn ymmärtänyt
En ymmärtänyt väärinEn sanonut että mulla ei ole lapsia. Ymmärsit väärin.
UskotaanEn ymmärtänyt.