Mulla ei ole yhtään noita näkyvissä, jos itse kirjoitan.Valitset sopivan.
Mulla ei ole yhtään noita näkyvissä, jos itse kirjoitan.Valitset sopivan.
Laita näkymään.Mulla ei ole yhtään noita näkyvissä, jos itse kirjoitan.
Mulla ei ole yhtään noita näkyvissä, jos itse kirjoitan.
Mä puhun koko ajan itsestäni. Ei ole aina ollut. Halusin 2-3 lasta. En saanut.Sinulla oli ja nyt puhuttiin sinusta.
Mistä?Laita näkymään.
Klikkaa: käytä rich text editoriaMistä?
Ja mistä se löytyy <- tämän hymiön sentään osaan ulkoaKlikkaa: käytä rich text editoria
Sittenkö näkyy, jos joku toinen kirjoittaa sun puolesta?Mulla ei ole yhtään noita näkyvissä, jos itse kirjoitan.
Sen laatikon alapuolelta johon kirjoitat viestin.Ja mistä se löytyy <- tämän hymiön sentään osaan ulkoa
Napauta näkyviin siitä hymiön kohdalta joka näkyy siinä laatikossa johon kirjoitat viestin.Ja mistä se löytyy <- tämän hymiön sentään osaan ulkoa
Onhan sulla lapsiMä puhun koko ajan itsestäni. Ei ole aina ollut. Halusin 2-3 lasta. En saanut.
No ei. Pitäisikö käyttää tietokonetta? Palstailen aina luurillaSittenkö näkyy, jos joku toinen kirjoittaa sun puolesta?
Minulla se on laatikon yläreunassa.Sen laatikon alapuolelta johon kirjoitat viestin.
Olisi halunnut enemmän ja itkee kun ei saanut kun yhden.Jotkut eivät saa ensimmäistäkään ja tämä itkee kun ei saanut kun yhden.Onhan sulla lapsi
On yksi. Mitä sitte?Onhan sulla lapsi
Mulla näkyy myös luurillaNo ei. Pitäisikö käyttää tietokonetta? Palstailen aina luurilla
Niin ja tämä asia on jotenkin sinulta pois?Olisi halunnut enemmän ja itkee kun ei saanut kun yhden.Jotkut eivät saa ensimmäistäkään ja tämä itkee kun ei saanut kun yhden.
Miten kehtaat valittaa että et saanut kun yhden kun toiset ei saa yhtäkään kuten esimerkiksi Kais. Sinulla sentään on lapsi. Minusta tuollainen on törkeää ja itsekästä.On yksi. Mitä sitte?
Kokeile tuota: laajennettuun editoriin.
Miten kehtaat valittaa että et saanut kun yhden kun toiset ei saa yhtäkään kuten esimerkiksi Kais. Sinulla sentään on lapsi. Minusta tuollainen on törkeää ja itsekästä.[/QUOTE
Se on myös raskasta, että yritykset päättyy keskenmenoon kerta toisensa jälkeen. Ei siinä lohduta, että onhan lapsia jo siunaantunut. Me lopetimme yrittämisen 2 vuotta sitten.
Miten kehtaat valittaa että et saanut kun yhden kun toiset ei saa yhtäkään kuten esimerkiksi Kais. Sinulla sentään on lapsi. Minusta tuollainen on törkeää ja itsekästä.
Tuolla muualla on minulle annettu todella sopiva nimi, olen idioottijankuttaja.