Hellurei! Täällä tärähti eilen illalla ovisplussa niin mikä dpo tänään on? Dpo1? Mut voi lisätä siis piinailijoihin
Runsas valkovuoto oli mulla yks raskausoireista ennen plussaa. Toivottavasti sullakin olisi kyse siitä. Kiinnittymisvuoto kuulostaa kyllä lupaavalta. Toivotaan parasta! Mulla oli myös varma tunne, että en ole raskaana, tympäisi ja ärsytti, laitoin PMS-oireilun piikkiin.Musta jotenkin tuntuu että menkkoja saan odotella. En tiedä mistä johtuu, onko itsensä suojelua vaan, vai mitä.
Hirveästi valkovuotoa tulee, eikä enää värillistä. Mut tuli myös sellanen menkkoja edeltävä limainen tulppakin, joten senkin vuoksi varmaan menkkafiilis menkat pitäs alkaa 5 päivän päästä.
Vaikka oli kaikenlaista kiinnittymisvuotoon sopivaa ym. Mutta silti vaan mieli on aika matalalla jostain syystä. Pms oire sekin kai
Uskomatonta! Viiva oli niin vahva sillon, miten voi hävitä noin nopeasti! VoimiaNo eipä tuossa äsken tehdyssä testissä näy yhtään toista viivaa.
Turha enää testata edes, kun ei vahvistu, vaan negaksi muuttui.
Ei se plussaksi voi muuttua mitenkään.
Lopetan lugetkin. Eipä niitä oo tässä kierrossa enää hyötyä jatkaa.
Näköjään voi.Uskomatonta! Viiva oli niin vahva sillon, miten voi hävitä noin nopeasti! Voimia
Niinpä näyttäis olevan! pitäs yrittää olla ajattelematta asiaa niin aikakin kuluis huomaamatta nopeammin.@nieve30 meillä sama dpo, päästään samaan aikaan jännäämään voiku nyt kuluis päivät nopee että vois testailla...
Mulla oli kanssa aika hirveät ekat menkat pillereitten jälkeen. Saa nähä millaiset seuraavat on... voi olla että kun keho taas tottuu luonnolliseen hormonitoimintaan niin on kipuja enemmän alkuun. Mä kattelisin viel seuraavat menkat (jos tulee) ja jos ne on yhtä pahat nii hakea sitten apua@Mammakatri
ihmettelen todella kyllä tuota. voimia sulle, on varmasti raskas tilanne ja kova paikka kun toiveet on jo noussu
mä oon toista päivää petipotilas, nää menkkakivut on ihan lamauttavat. tää kipu oikeasti hajottaa mut.. mietin pitäskö vaan näiden menkkojen jälkeen varata aika yksityiselle gynelle? luojalle kiitos nyt sattu viikonlopulle nää pahimmat päivät mutta en pystyis tässä kunnossa töitä tekemään. ei menkkojen pitäis näin hirveät olla vaikka muistan ennen pillereitä kovasti kärsineenki kipuja ja runsaita menkkoja. mitä tekisitte?
Kyl tää harmittaa. Varsinkin nyt, kun lugetkin käytössä. Jotenkin sitä ajatteli, et josko apua olis niistä.@Mammakatri
ihmettelen todella kyllä tuota. voimia sulle, on varmasti raskas tilanne ja kova paikka kun toiveet on jo noussu
mä oon toista päivää petipotilas, nää menkkakivut on ihan lamauttavat. tää kipu oikeasti hajottaa mut.. mietin pitäskö vaan näiden menkkojen jälkeen varata aika yksityiselle gynelle? luojalle kiitos nyt sattu viikonlopulle nää pahimmat päivät mutta en pystyis tässä kunnossa töitä tekemään. ei menkkojen pitäis näin hirveät olla vaikka muistan ennen pillereitä kovasti kärsineenki kipuja ja runsaita menkkoja. mitä tekisitte?
just yks päivä luin että voi. eikö dpotkin sopis siihen aikaikkunaan? toivotaan parasta. eiköhän se pian selviä kumpaa on..Help! Voiko kiinnittymisvuotoon liittyä menkkamaista, vihlovaa alavatsakipua?
Mulla on dpo 10-11 ja äsken vessassa käydessä paperiin tuli vaaleanpunaista vuotoa. Alavatsaa on sattunut, vihlonut ja jomotellut pari päivää. Pelottaa, että nää on menkat.. Kierto oli useamman kuukauden ajan 27-28pv, viimeksi 33pv ja nyt menossa kp29. Pieni haave elää että tää olis sitä kiinnittymisvuotoa, mutta kivut viittaa menkkoihin
Ilmeisesti vuotojen alkaminen uudestaan kapselin aikana ei välttämättä tarkoita tehon hiipumista. Tai näin ainakin mulle väitettiin ehkäisyneuvolassa, kun vuodot alkoi yhtäkkiä kahden vuoden jälkeen taas tulla läpi. Seuraavalla kapselilla pysyivät sitten poissa vain vuoden, eikä mulla voi liittyä painonnousuun kun olen normaalipainoisena pysynyt koko ajan. Niin siinä voi olla syy miksei tehon hiipumisen merkkinä tuota ole kerrottu.Mä täältä taustalta hei!
Mä soittelin ehkäisyneuvolaan kapselinpoistoaikaa, ja sain kuulla, että se ois pitäny poistattaa jo vuosi sitten, kun mulla on muutama ylimääräinen kilo. Oon ylipainon puolella siis oikeasti ihan vain muutaman kilon, mutta on kuulema tutkittu jo sen heikentävän tehoa huomattavasti. Nyt sitten kun aloin taaksepäin miettiä, niin mulla on kyllä jo parin kuukauden aikana ollut menkat, en vaan oo ajatellut sen tarkoittavan sitä, että kapselin teho on hiipumassa. Nyt toki mietin miten tyhmä oonkaan ollu, mut ei sillon melkein 3 vuotta sitten ees kerrottu, että mistä merkeistä vois huomata, että teho hiipuu! Tai että jos lihoo, kestää teho vain 2 vuotta. Kapselin aikana siis ei mulla oo ollu menkkoja. Tulipas paljon (.) mutta olin niin järkyttynyt tästä tiedosta, eikä oo keille puhua! Meillä siis periaatteessa alkaa yritys pikkuhiljaa, mut kapseli poistetaan syyskuun alussa. Voisin sitten listoille liittyä
Täällä on taas paljon ihania vauvauutisia!!
Onnea kaikille