vierailija
Minäkin menen. Heippa.Lähden nyt. Parempi näin.
Minäkin menen. Heippa.Lähden nyt. Parempi näin.
En jekutajekutat trolli
Lopeta se pelleily.Kiitos, että sain sanoa muutaman sanan ajatuksia tänä iltana.
Öitä
Ainahan me olemme kavereita olleet senkin hassu. Nimemmekin sen kertoo, TosiYSTÄVÄ ja SydänYSTÄVÄVoidaan olla minun puolesta kavereita
tv. Tosis
Niin.... ihan tottaAinahan me olemme kavereita olleet senkin hassu. Nimemmekin sen kertoo, TosiYSTÄVÄ ja SydänYSTÄVÄ
Näkeminen on vain ollut haastavaa.
On minulla. En vain haluaisi tulla takaisin.Onko sinulla kaikki hyvin kun tuollaisia mietit? Olet ollut liian kauan siellä maalla
Älä nyt sellaisia murehdi.Niin.... ihan totta
Tosis
Voi tosisOn minulla. En vain haluaisi tulla takaisin.
Niin Nyt minun täytyy vain tsempata ja koittaa kääntää asiat positiivisiksi.Voi tosis
No eiköhän sinun tarvitse vielä tulla takaisin kun on opiskelua ja muuta. Sen jälkee jos haluat muuttaa sinne niin se sopii kyllä.
JooÄlä nyt sellaisia murehdi.
Kyllä. Olet monesti sanonut niin minulle kun olen ollut allapäin. Sitten kun palaat takaisin ja tarvitset ystävän tukea niin minulta saat sitä. Et ole yksin. autan sinua sinua kun voin.Niin Nyt minun täytyy vain tsempata ja koittaa kääntää asiat positiivisiksi.
*Autan sinua aina kun voinKyllä. Olet monesti sanonut niin minulle kun olen ollut allapäin. Sitten kun palaat takaisin ja tarvitset ystävän tukea niin minulta saat sitä. Et ole yksin. *autan sinua sinua kun voin.
KiitosKyllä. Olet monesti sanonut niin minulle kun olen ollut allapäin. Sitten kun palaat takaisin ja tarvitset ystävän tukea niin minulta saat sitä. Et ole yksin. autan sinua sinua kun voin.
Älä huoli. Ymmärrän kyllä. Minäkin olen välillä allapäin enkä ole silloin jaksanut hirveästi kirjoitella.Kiitos
Olen ollut allapäin ja ahdistunut viime aikoina ja sen takia äksyillyt sinulle Voi voi mitä taas tein
Huh helpotti hieman Koitetaan unohtaa eilinen... Olin ahdistunut tai jotain ja tuli hetken sekoaminen. En ole käynyt kunnollisilla lenkeillä hetkeen. Hm... ehkä se myös vaikuttaaÄlä huoli. Ymmärrän kyllä. Minäkin olen välillä allapäin enkä ole silloin jaksanut hirveästi kirjoitella.
Ystävät eivät säikähdä pienestä äksyilystä
Kyllä se liikunnan puute vaikuttaa, se saa myös ahdistumaan. Kun käy lenkillä niin siitä tulee reipas ja hyvä mieli. Kokeile HuomennaHuh helpotti hieman Koitetaan unohtaa eilinen... Olin ahdistunut tai jotain ja tuli hetken sekoaminen. En ole käynyt kunnollisilla lenkeillä hetkeen. Hm... ehkä se myös vaikuttaa
Kiitos taasKyllä se liikunnan puute vaikuttaa, se saa myös ahdistumaan. Kun käy lenkillä niin siitä tulee reipas ja hyvä mieli. Kokeile Huomenna
Muisku ystävälle ja älä murehdi. Kohta nukkumaan ja ehkä olet jo paremmalla mielellä sitten huomenna
Kiitos taas
Huomenna täytyy liikkua enemmän. Ja kohta mennä nukkumaan