luule vaan, on mua ennenkin luultu vaikka miksiLuulen että se yöllinen vedättäjä oli itse Krut.
Kohta seuraa suomalaisten miesten joukkouhriutuminen: "Me ollaan kaikki moninkertaisia Ikea-veteraaneja...ne on ollu rankkoja paikkoja."meikä on sitte pakkasveteraani
ei Ikea ole paha, varsinkaan hellepäivänäKohta seuraa suomalaisten miesten joukkouhriutuminen: "Me ollaan kaikki moninkertaisia Ikea-veteraaneja...ne on ollu rankkoja paikkoja."
Ota chillisti nyt vaan äläkö skitsoo.luule vaan, on mua ennenkin luultu vaikka miksi
mä asun kans täälläMä asun täällä niin tiedän kyllä hyvin kuinka pitkä matka on mihinkin paikkaan.
No sitten sinäkin olet viisas ja tiedät kuinka pitkä matka on mihinkin paikkaan.mä asun kans täällä
tottakai tiedänNo sitten sinäkin olet viisas ja tiedät kuinka pitkä matka on mihinkin paikkaan.
Nuo tyhmät vaan jankkaa vaikka ne ei tiedä.tottakai tiedän
jankkaaminen on tyhmääNuo tyhmät vaan jankkaa vaikka ne ei tiedä.
Nyt nukkumaanjankkaaminen on tyhmää
Joo ja silti ne jatkaa vaikka kerroin kilometritjankkaaminen on tyhmää
elä muuta viserräJoo ja silti ne jatkaa vaikka kerroin kilometrit
Ei siellä ole sun mikään pakko olla.Uimarannoilla makoilee valaita
mutta ikeassa pyllistelee hyvännäköiset muidutUimarannoilla makoilee valaita
Siellä niitä siiderivalaita vasta onkin.mutta ikeassa pyllistelee hyvännäköiset muidut
Missä ikeassa käyt että osataan varoa siellä käymistä jos joskus on käytävä.mutta ikeassa pyllistelee hyvännäköiset muidut