Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Me yövyttiin itse 2 yötä Valkeisen Lomassa ja käytiin samalla Keskisellä ja Ähtärissä. Oli ihana rauhallinen paikka, kotieläimiä ja poropuisto missä pääsi rapsutteleen ja syöttään poroja aitaukseen:love:
Ja voi että mä niiiin rakastuin niihin poroihin:love:
 
vierailija
Menemme ihan yleisesti kyseiselle suunalke,Ähtäri oli vain yksi vaihtoehto majoitukselle.Keskisellä käymme myös.Mistä oletat että olemme tulossa toiselta puolen suomea?
En oleta sellaista. Vaan tuota teidän majoitusta mietin että jos menette hotelliin ähtäriin niin sieltä on monta sataa kilometriä sinne kyläkauppaan kun ne on melkein toisella puolella Suomea. Niin jos molemmissa haluatte käydä niin pitää vaihtaa välillä hotellia, ei samasta paikasta ole järkeä kiertää noita paikkoja
 
En oleta sellaista. Vaan tuota teidän majoitusta mietin että jos menette hotelliin ähtäriin niin sieltä on monta sataa kilometriä sinne kyläkauppaan kun ne on melkein toisella puolella Suomea. Niin jos molemmissa haluatte käydä niin pitää vaihtaa välillä hotellia, ei samasta paikasta ole järkeä kiertää noita paikkoja
Mistähän kyläkaupasta sä puhut? Tuurin kyläkauppaan on joku 30km tai alle matka ähtäristä. Se ei ole toisella puolen suomeao_O
 
Mun esiteini väitti että muistaa vielä vauva-ajan eli sosepurkkeja eli 4-12 kk ikäisestä (nuo oli jäätävän nirsoja, ennen 8 kk ikää ei maistunu ku purkkisoseet :notworthy:). (n)

No, tänään ostettiin sitten kokeeksi Piltin vadelma-mustikkasose sille, söi sitä innoissaan.:)
Mut voiko makumuisti toimia alle 1 vuoden iästä alkaen?:eek:

Mä veikkaan että tuo on kuopuksen vauvaruuista kehittäny jonku oman stoorin.
 

Yhteistyössä