Ai niinQ tää kohtaus?No, en kommentoi enää aiheeseen, vaikka asia kertookin mun pms:stä ja saa mielen edelleen kuohuamaan niinkuin pahimman kohtauksen Hohdossa.
Ai niinQ tää kohtaus?No, en kommentoi enää aiheeseen, vaikka asia kertookin mun pms:stä ja saa mielen edelleen kuohuamaan niinkuin pahimman kohtauksen Hohdossa.
No niinpä, ei mullakaan mikään kysymättä höpise yhtään mittää...paitsi viimeks alkoi naamakirja puhumaan menkkakivuista kun puhuin aiheesta siskon kanssa ensiks puhelimessa..mutta ei luurin välityksellä vaan ihan tään antiikkisen pöytäkoneen??Minkälaisia luureja teillä oikein on kun ne kysymättä höpisevät?
No onneks ei sentään siemensi niinkun mulla oli sillon tässä männä päivänäSamsungi.
5 miljoonaa korealaista kuulemassa kun mä rätisen helteellä mun tenaville...
Nii...teijjän puhelimet sanoo että ''Älä tule pahavelikakku vaan tule hyvävelikakku''palstamiehillä ei ole mitään hyvävelikerhoa
asia on pikemminkin päinvastoin
Luin oikeestikin näin sun viestis.No onneks sentään siemensi niinkun mulla sillon tässä männä päivänä
"wöööörssesteriii, beibi näytän sulle mun lerssii.. Ou jeah.."Räppään täällä kledjut kaulassa.
"Sistah, gimme my wöötsistah..."
Ne kävi molemmat pienenä jonku Looshi-päiväkodin.Nii...teijjän puhelimet sanoo että ''Älä tule pahavelikakku vaan tule hyvävelikakku''
Äärelä siemensi männä päivänäLuin oikeestikin näin sun viestis.
Äärelä?
Minä olin jossain kirkon kerhossa pienenäNe kävi molemmat pienenä jonku Looshi-päiväkodin.
Äärelällä pitäny kiirettä!Äärelä siemensi männä päivänä
Tunustan itekkin olleeni. Sieltä vissiin tarttunut tuo asenne uskontoa kohtaan.Minä olin jossain kirkon kerhossa pienenä
Pyydä remontoitu huone niin kyllä siellä olla voi. Keskisen ostoshelvetissä on kanssa huoneita, mutta yleensä aina varattuja kaikki.Onko kukaan yöpynyt hotelli mesikämmenessä Ähtärissä? Onko millainen? Tai onko ehdottaa muita yöpymispaikkoja,edullisia mieluiten,lähialueilta.
Unohtakaa nysse Äärelä jo, se oli mun luuri joka siitä vaahtos en minä!Äärelällä pitäny kiirettä!
Vesalle mm.ollaan roposiamme viemässä mutta kesähinnat huoneissa isot eikä tosiaan oikein ole vapaita ellei nyt joku satu peruumaan.Pyydä remontoitu huone niin kyllä siellä olla voi. Keskisen ostoshelvetissä on kanssa huoneita, mutta yleensä aina varattuja kaikki.
Teltta mukaan.Joku maatilamatkailu majoituskin käy.
Googlella löytää ja osa noista on ihan asiallisia eikä pahan kalliitakaan. Ulkoa en muista nimiä.Joku maatilamatkailu majoituskin käy.
No ei oikein kun mukaan lähtee lähes 70v mummo niin ei hän missään teltoissa nuku.Teltta mukaan.
Asuntoauto/vaunuNo ei oikein kun mukaan lähtee lähes 70v mummo niin ei hän missään teltoissa nuku.
Kyllä nyt mennään mummon ja lasten ehdoilla.Asuntoauto/vaunu
Valkeisen lomaa suosittelen lämpimästi jos sieltä saat majoituksen, aivan ihana paikka ja lyhyt matka keskiselleVesalle mm.ollaan roposiamme viemässä mutta kesähinnat huoneissa isot eikä tosiaan oikein ole vapaita ellei nyt joku satu peruumaan.
Haloo jos ne on menossa ähtäriin niin mitenkä luulet että ne ajaa toiselta puolelta Suomea nukkumaan yöksi hotelliin.Valkeisten lomaa suosittelen lämpimästi jos sieltä saat majoituksen, aivan ihana paikka ja lyhyt matka keskiselle
Se on ähtärissäHaloo jos ne on menossa ähtäriin niin mitenkä luulet että ne ajaa toiselta puolelta Suomea nukkumaan yöksi hotelliin.