Jaa että olin oikeassa elokuvan aiheesta.Anteeks päätön, taisin sohaista Axelta haisevaan kusiaispesään, eli palstamiesten johonki hyvä-veli -looshiin whatever...
Jaa että olin oikeassa elokuvan aiheesta.
Enkä käytä mitään axea jos et kirvestä tarkota.
Joskus kirosin jotain ja yhtäkkiä googlesta rupesikin kuulumaan naisäänen selitystä sanalle perk*leIhme illujen ilta: ensin moderoituu naamariviestini, sit Päättömällä ja Fisumiehellä keskinäisen kehumisen kerho.
No, heitin yhden lenkin autolla muksujen kans, käskin kuopusta laittamaan turvavyön.
Kohta kuului kännykästä Googlen naisääni "turvavyö blaablaablaa"....
Riivattu puhelin..Minkälaisia luureja teillä oikein on kun ne kysymättä höpisevät?
Samsungi.Minkälaisia luureja teillä oikein on kun ne kysymättä höpisevät?
Mietin samaaMinkälaisia luureja teillä oikein on kun ne kysymättä höpisevät?
Ei mun samsungi mulle jutteleSamsungi.
5 miljoonaa korealaista kuulemassa kun mä rätisen helteellä mun tenaville...
Sama täällä.Ei mun samsungi mulle juttele
Mun känny ei neuvo mutta mä neuvon.Mun kännykkä taitaa olla niinku omistajansa...antamassa neuvoja pyytämättäki.
Säähän kirjotit ton lausahuksen ihan kun joku 1600-luvun munkki jota Echo salapalvoo sen viisauksien takiaTietämättömyys on tie turmioon.
Räppään täällä kledjut kaulassa.wöööörseeesteerssiiii
Ai tarkoititko Pa*lan naapuri Pecho?Varo vaan ettei P näe sun puhuvan mistään kuutioista, se vainoaa sua muuten vuosikausia niitten myrkyllisyydellä.
Räsäskällä ja mulla on tuo lause ommeltuna olkkariemme ryijyihin.Säähän kirjotit ton lausahuksen ihan kun joku 1600-luvun munkki jota Echo salapalvoo sen viisauksien takia
Muchas Pechos, por favor.Ai tarkoititko Pa*lan naapuri Pecho?