Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olipa kerran pomo joka oli sitä mieltä että kukaan ei tee asioita yhtä hyvin kun hän itse. Siivosi ja teki kaikki hommat uusiksi työntekijöiden perästä. Paiskoi tavaroita ja huusi työntekijöilleen asiakkaiden nähden. Arvaa vaihtuiko työntekijät tiuhaan siinä firmassa :whistle:

Ja mä olin kerran myös sellaisessa paikassa töissä missä vanhempi työntekijä neuvoi ja näytti miten asia tehtiin ja kun tein samalla tavalla kun se opetti niin tuli se kohta huutamaan mulle asiakkaiden ja pomon nähden että ei sitä tuollein tehdä.. Yritti vaan pönkittää itseään pomon silmissä. Kerran olin sen kanssa kahden töissä ja menin käymään vessassa ja se juoksi perässä taukohuoneeseen huutamaan että nyt on sitten sun tauko ohi ja pitäisi jatkaa hommia. Sen vessassa käynnin vuoksi (siinä meni varmaan pariminuuttia) multa meni koko sen päivän tauot, en saanut enää mitään taukoa pitää. Pelkäsin olla sen kanssa samsssa vuorossa. Se oli työpaikkakiusaaja. Olin nuori harjoittelija enkä osannut ja uskaltanut tehdä asialle oikein mitään. Yritin vain välttää samoja vuoroja.

• Tykkää
Reactions: Echo
No anteeksi, Kalamies.
Asiaani ja mielipidettäni sun työnjohtamisesta en kadu, mutta sitä kadun että puutuin sun elämääsi.
Yritän lopettaa sen.
(Siis lopettaa puuttumisen, en elämäsi)
Mä lyön kyllä lusikkani tässä asiassa kans soppaan, mun mielestä on vaan hyvä että tietää että lomallakin pomo välittää siitä mitä firmassa tapahtuu ja on saatavilla, ei se tarkoita sitä että niskaan hönkii tai ei luota. En sano että on hyvä että lomallakin töitä paiskii mutta kun työpaikkoja on erilaisia ja ei tilannetta tiedä niin mun mielestä ei voi lähteä tuomitsemaan. Sitä paitsi jos itse vielä omistaa osan firmasta ni olis aivan hullua antaa asioiden mennä päin persettä loman aikana jos asiaan pystyy vaikuttamaan. Mutta jännä huomata miten tunteisiin tää sulla meni(n)

• Tykkää
Reactions: KalaMies ja Echo
Mä lyön kyllä lusikkani tässä asiassa kans soppaan, mun mielestä on vaan hyvä että tietää että lomallakin pomo välittää siitä mitä firmassa tapahtuu ja on saatavilla, ei se tarkoita sitä että niskaan hönkii tai ei luota. En sano että on hyvä että lomallakin töitä paiskii mutta kun työpaikkoja on erilaisia ja ei tilannetta tiedä niin mun mielestä ei voi lähteä tuomitsemaan. Sitä paitsi jos itse vielä omistaa osan firmasta ni olis aivan hullua antaa asioiden mennä päin persettä loman aikana jos asiaan pystyy vaikuttamaan. Mutta jännä huomata miten tunteisiin tää sulla meni(n)
No, en kommentoi enää aiheeseen, vaikka asiaa olisi mulla hurumykket.

Yhteistyössä