@Helmiina1978 olipa kurjasti sanottu ystävältäsi tämmösessä tilanteessa, voisihan sitä vaikka joissain tilanteissa olla vähän vähemmän suora
Itse viimeksi, kun odotin odotushuoneessa lääkärille "viimeistä" tuomioo,eli tiesin jo raskauden keskeytyneen,mutta piti vielä odottaa toisen lääkärin lausuntoa.
Niin mietin,että miksi ihmeessä mä olen taas itseni laittanut tähän tilanteeseen ja eikö sitä olisi jo oppinut ja olisi parempi luovuttaa ja nauttia vain niistä lapsista mitkä jo on.
@Tammityttö mä ymmärrän ton ajatuksen, että tietyllä tapaa kuumeilu saattaa olla toisilta pois, itsekin huomannut vuosien varrella ajatelleeni näin.
Joskus siihen yritykseen menee vaan kaikki ajatukset ja ei huomaa elää sitä sen hetkistä elämää, kun ajatukset on koko ajan kiertopäivissä ja nenä kiinni kalenterissa.
Mutta näiden kaikkien jälkeen silti, haluan vielä uskoa että ehkä me vielä ainakin kerran yritetään, josko me vauva taloon saataisiin. Tai ainakaan ei ehkäisyä aloteta, joten katsotaan miten käy
Meillä siis 12 vuotta tehty lapsia
eli jonkinlainen kokemus on monenmoisista ajatuksista ja juurikin tuosta että koska pitäisi vaan lopettaa
kolme lasta (09,15&16) ja kolme kkm (11,18&19) Ongelmana on lähinnä oma ovuloimattomuus.
Eka ja toka lapsista sekä eka kkm on terolut,clomi,pregnyl ja lugesteron ja kuopus ja nämä viimeiset kkm on luomuja.
Jotenkin ovis alkoi tulla edes joskus toisen lapsemme synnytyksen jälkeen, kun nuorempana sitä ei tullut ollenkaan, ilman lääkitystä.
Mä nyt kans jäin tänne roikkuun vaikka aina oon aatellut etten kirjottaan ala mitään, kun sit tästä ei tuu yhtään mitään, kun päivittäin tulee luettua jo paljon tätä, ja joka väliin pitää kommentoidakin, niin ei jää enää aikaa mihinkään muuhun