Alkaa etomaan hyvinvointivalmentajien epätodellinen kiiltokuvaelämä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 933
19 190
113
En kato näiden naisten instoja usein, ehkä Nannan välillä, mut jotenki tässä on on ollu semmoinen suma...

Ensin fitness-mimmi Nanna Karalahti pusutteli etelässä tuntemattoman äijän kans, mutta sen jälkeen pisti kiiltokuvaa instaan perhe-elämästä.

Sit niin ihmisenä kasvanut Martina Aitolehti kävi antamassa äidin kädestä Siepille Ruisrockissa. Perään sit instassa jotain diipadaapa-tunnehöpötystä. Aitolehden toistuvat riehumiset voi selittyä steroideilla?

Nyt fitness-valmennuksia myyvää Sofia Belorfia epäillään rahanpesusta, ja ukkoansa huumevälityksestä. Instassa ollut jotain käsittämätöntä kiiltokuvaa.

Joo, en mä tällä selitä omaa pullan syömistäni, ja treenaaminen olisi mullakin hyvä asia. Mutta hyvinvointivalmentajien elämä näyttäytyy hyvin pahoinvoivalta tällä hetkellä.

Ihmiset:älkää menkö lankaan kauniiden kuvien ja sanojen takia! Oon usein huomannu livenä ja netissä, että porukka on ihan myytävissä "kun toi hymyilee herttaisesti, niin ei se voi olla epäluotettava".

Eikä fyysinen treenaaminen ja omasta kunnosta huolehtiminen ole mikään synninpäästö tai kulissi, jolla voi peittää tai oikeuttaa seksin- ja huumeidenhuuruista elämää.

Viimeksi muokattu:
Ja tsekkasin, Karalahti oli ollu Marbellassa, jossa Belorf asuu. No, se ei vielä todista mitään...

...mut Siepin kaverin Sabina Särkän polttarit oli just Marbellassa. On Belorfinkin kaveri.

Mikä ihmeen wt- gangsta's paradise se Marbella on? Vetääkö ne huumeita siellä, ja Belorffi laittaa pöydän koreaksi?

Tää ei liity sit tähän, mut mä oon lukenu Espanjasta semmoista settiä, ettei tee mieli mennä sinne etelänmatkalle. On Euroopan ihmiskaupan keskus, jne.
Just 3 suomalaista kärähti Espanjassa ihmiskaupasta. Marbellassa hekin...

Viimeksi muokattu:
Kun puuttuu se henkinen aspekti, niin silloin tapahtuu kaikenlaista.
Juu ja fitness-elämä on ihan roskaa, tai ainakin julkkiksilla se on terveellisyydestä kaukana. Silarit, turbohuulet, joku hunaja-marinoitu ihonväri, kielletyt aineet, sit joku kultaketjut kaulassa oleva tatskabodari vierelle.

Tavallinen kuntoilu ja urheilu on ihan jees.

• Tykkää
Reactions: Kissmett

Yhteistyössä