@em85 Kiitti rohkaisusta. Kohta tiedetään. On aika pitkät tunnit ollut tänään. Toivottavasti lääkäri ei ole kovin paljon myöhässä.
Hmm. Se on vähän notta ei kaikilla vaikka täällä ketjuissa saa ehkä vääristyneen kuvan. Kyllä itselläkin on näkyny aina aikaisin, dpo10 on näkyny Pc liuskassa himmee mut selvä haamu. Hoidoissakin jo pp8 joka on periaattees aikaisin ”perus alkioilla”. Mutta mulla on aina ollu tälleen. Ovikset myöhään mutta näkyy kyllä siitä laskien aikaisin. Siltikin sanoisin että Dpo9 tuskin olis näkyny yhtikäs mitään.Voi, toivon että kaikki olisi siellä hyvin!
@em85 kiitos! Voishan se toki plussaksi muuttua. Mut niin monilla kun on jo dpo 9 plussaa ni odottaisi et dpo 10 näkyisi jotain.
MIeskin sanoi aamulla et jos vaan on liian aikaista.
Vielä(kään) ei vuoda. Mut pakkohan sen on kohta. En halua et kierto alkaa tökkii just ny.
@em85 Kiitti rohkaisusta. Kohta tiedetään. On aika pitkät tunnit ollut tänään. Toivottavasti lääkäri ei ole kovin paljon myöhässä.
Eikö sulla ollut mitään raskausoireita ennen kuin aloit oksentaa ja oliko ne "menkat" ihan normaalit?Olen lueskellut tätä ketjua jo vuosia satunnaisesti, kun on ollut vauvahaaveita.
Nyt oli pakko kirjautua ja kommentoida
@Wintersun mulla ei ole koskaan missään testissä näkynyt raskaus dpo 10. Aamulla tai vaikka illallakin tekisi, aina ollut nega puhdas valkoinen, ei niin yhtään mitään. Vaikka usein olen elätellyt toiveita ja näin ollen pettynyt pahasti.
Ja dpo 11 tai 12 sitten haalea plussa, jos on ollut tullakseen
Toki ymmärrän, ettei turhia odotuksia halua enää enempää luoda itselleen,mutta eihän sitä vielä tiedä
Ja @Helmiina1978 itse huomasin odottavani kuopusta juurikin noin. Menkat tuli ajallaan ja siitä 2vk päästä aloin oksentaan. Oletettu vatsatauti kesti liian kauan ja tein testin, olin silloin raskaana sitten vk 6+1-3 kun testin tein.
Jostain syystä silloin kk tuli vaikka olin jo raskaana.
Toivottvasti sinullakin olisi kyse tästä Silloin ultralla sitten tsekattiin tilanne siitä kahden viikon päästä eli 8+jotain.
Ja raskaus eteni ihan hyvin loppuun asti.
Nyt mulla oli keväällä taas sama tilanne ja sekin raskaus oli samalla tavalla oikea raskaus ja menkat vain tuli aluksi kerran ajallaan. Tämä toki meni kesken rv 8 mutta siis pointti oli, että ihan oikeissa paikoissa nämä raskaudet oli
Mäkin jatkuvasti kurkin täällä. Voi kunpa kaikki olisi hyvin...Minäkin kurkkimassa @Helmiina1978 kuulumisia!
Sanos muuta. Täysin mysteeri miten kukaan voi todeta vaan et aha-menkat myöhässä ja plussa testissäKiitos! Olis vaan niin hienoa jos menkat tulisi aina ajallaan jos ei ole raskaana ja vain silloin jäisi pois kun on. Mut sit on näitä syitä x, y ja z miksi menkat ei tule silloin kuin pitäis.
Näinhän se on. Etenkin jos ovis ei oo 100% varma esim ultralla. Päiväkin voi tehdä ison eron. Itse luulin aikoinaan et ovis on aina 12-14pv ennen menkkoja mut mun ovikset tulikin vasta kp21 maissa. Eli ”klassisesti” kp28 testattuna ei olis näkyny mitään. Ja muutenkin kiinnittymisessä on normaalistikin 6-12pv vaihteluväli onnea raskauteenHei vain! Minäkin olen seuraillut ketjua samalla, kun haaveilin vauvasta ja nytkin vielä käyn lukemassa teidän juttuja Mulla on nyt rv 11 menossa. Ajattelin nyt kirjoittaa, kun täällä usein mietitään, että koska näkyy plussa testissä. Mulla näkyi vasta dpo 14, ja silloinkin oli haalea viiva. dpo 12 testi oli ihan valkoinen. Ultralla jo varmistettu, että siellä viikkoja vastaava pienokainen kuitenkin kasvaa! Mitään raskaudesta enteileviä oireita mulla ei ollut, olo oli ihan samanlainen kuin kuukautiset olisi alkamassa. Raskausoireet alkoivat vasta viikolla 6. Tsemppiä kaikille piinapäiviin ja yritykseen!
Tämä Olisikin niin yksinkertaista tämä biologiaKiitos! Olis vaan niin hienoa jos menkat tulisi aina ajallaan jos ei ole raskaana ja vain silloin jäisi pois kun on. Mut sit on näitä syitä x, y ja z miksi menkat ei tule silloin kuin pitäis.