ei mulla ole muijjaaEikö muija anna?
ei mulla ole muijjaaEikö muija anna?
Juu se oli kyl kurja. Mut se koko kohtaus oli ihan mälsä, jotenki tyhmästi kirjotettu, just sellanen satojen leffojen kopiokohtaus mikä on niiin nähty moneen kertaan.Harmitti kun se poliisi kuoli siinä lopussa
Häh?ei mulla ole muijjaa
Mä en usko, että se kuoli. Se on varmaan siellä venäläisten sellissä.Harmitti kun se poliisi kuoli siinä lopussa
Kun ei oo niin ei ooHäh?
Mihin vaimosi on hävinnyt?Kun ei oo niin ei oo
aaa onks tää kompa?Kun ei oo niin ei oo
Toivottavasti on noin, jos vielä meinaavat tehdä uuden tuotantokauden.Mä en usko, että se kuoli. Se on varmaan siellä venäläisten sellissä.
Mulla tuli kans vähä sellane fiba et nelosessa se ilmestyy takas ja käy ilmi et sillekki on tehty jotain kokeita ja silläkin olis jotain voimia, sit se pelastaa seuravaks Elin kans maailmanMä en usko, että se kuoli. Se on varmaan siellä venäläisten sellissä.
awwww, musta tulee toimintasankarisit se pelastaa seuravaks Ellun kans maailman
Mä luulin et sä vitsailit silloin aiemmin, aika kauan sitten...? Eikö se ollutkaan vitsiei mulla ole muijjaa
Just niin siinä käyawwww, musta tulee toimintasankari
Et ole omien sanojesi mukaan palstaillut kauan?Mä luulin et sä vitsailit silloin aiemmin, aika kauan sitten...? Eikö se ollutkaan vitsi
Just niin siinä käy
No kohta melkein puoli vuotta, mä tarkotin tuossa ettei nyt ihan lähipäivinä mut mun ajantaju ei aina oo ihan kohdillaan niin en osaa aika arvioo sanoo. Tämän ketjun olemassa olon aikana kuitenkin.Et ole omien sanojesi mukaan palstaillut kauan?
Kui?Jessus mutta lomailu on rankkaa!
Minulla olisi tuohon unen saamiseen ohje, jota et kuitenkaan halua. Ainakin minun vaimooni tepsi tänäänkinNukkumasa on muutenkin aina kauheen sovinistinen. Mun miehelle kyl riittää unihiekkoja, sille on puolianestesia melkein heti kun laittaa pään tyynyyn, mut mulle pari rippua klo 01 aikaan yöllä..
Kui?
Annoit hälle jotain treffihuumetta joka vei kerrasta tajun?Minulla olisi tuohon unen saamiseen ohje, jota et kuitenkaan halua. Ainakin minun vaimooni tepsi tänäänkin
aaaa tuo on toinen asia mitä en huvipuistoissa kaipaa!!Kaikenmaailman lapsellisia kohteita ja jonottamisia sun muita.
Ja kiljuvia kakaroita, parkuvia kakroita, huutavia kakaroita ja muuten vaan mölyäviä kakaroita.
Työmaalla saa olla sujuasti kuulosuojaimet päässä.
Kelpaisko edes yksi lapsi hoitoon?Minulla olisi tuohon unen saamiseen ohje, jota et kuitenkaan halua. Ainakin minun vaimooni tepsi tänäänkin
Oijoi, oliko kuuma makkara?Kaiken lisäksi musta tuntuu että huuleni ovat palaneet.