Apua, minkä lehvan?Ellu,oliko muuten sen leffan nimi The Boy ?
En kyllä itse kahtonut vielä.
Mun leffa oli se Robert,mut just löysin kuvauksen tuosta The Boy leffasta,mikä kuulostaa täysin siun leffalta.Apua, minkä lehvan?
*miettii onko oikeasti dementikko*
Eiks me puhuttu jostain Robertista?
Eiku jooooo se lehva mistä puhuin aiemmin??Ellu,oliko muuten sen leffan nimi The Boy ?
En kyllä itse kahtonut vielä.
Jep,se justEiku jooooo se lehva mistä puhuin aiemmin??
Joo saattoi olla, todella creepy elokuva oli se
Ei hää enää apuun tule kun on kuollut jo 17v sitten."Tule apuun Anja" vai mikä sen eläinsuojelijan nimi olikaan? Ei kissoa saa värjätä. Osta karvinen.
Eikö sinulla ole tuo astman takia? Miksi ette peukuta enää E/enan kanssa? Vihako sen saa aikaan?Onko tuo niinkun virtsiitti?
Vastakysymys: onko kurkuma sulle rakas mauste? Kiinnostaako sua joskus vuorovedet?Eikö sinulla ole tuo astman takia? Miksi ette peukuta enää E/enan kanssa? Vihako sen saa aikaan?
Sut muistaa tuosta amebasta silmässä. Eikö se kutita, kun se liikkuu?
Ei ole eikä kiinnostaq, miksi kiinnostaisi?Kiinnostaa ainoastaan ihmisten henkinen hyvinvointi.Vastakysymys: onko kurkuma sulle rakas mauste? Kiinnostaako sua joskus vuorovedet?
Mä lopetin duunin ja maaliskuussa aloitin opiskelun. Selkä ei enää kestänyt sitä duunia. 3v. kuluttua olen merkonomi. Toivon mukaan. Mitä sulle?
Vastasin Päättömän kysymykseen "virtsiitti?" sanalla "pisuiitti", ja filtteriin meni.
Jätkä, voisitko vaikuttaa nykyiseen moderointilinjaan ja palauttaa sen 5 v.takaiseen?
Ei se juuri eroa nykypäivien ripsien pidennyksistä Samanlaisia hämähäkin kinttuja joka toisella vastaan tulevalla naisellaSe on hämähäkki
Mun tulee sun avasta mieleen aina Kauna elokuva...Se on hämähäkki
Ymmärrän.En vois, koska en moderoi, eikä itseasiassa enää edes kiinnosta.
Ei välttämättä. Voi olla pitkä putki edessä. Muistat varmaan 7 hyvää ja 7 huonoa vuotta.Nonni. Sain sit hommat ryssittyä IRL:ssäkin. Mulla ei oo pakopaikkaa enää:täällä hävettää ja livenä kuljen jo Pirkan kestokassi päässä.
Mut päivän aforismi:huomisen on pakko olla hyvä päivä.
Koska tää päivä ei ollu, toissapäivä ei ollu, mut eilinen oli. Eli joka toinen päivä on hyvä.
Nonni. Sain sit hommat ryssittyä IRL:ssäkin. Mulla ei oo pakopaikkaa enää:täällä hävettää ja livenä kuljen jo Pirkan kestokassi päässä.
Mut päivän aforismi:huomisen on pakko olla hyvä päivä.
Koska tää päivä ei ollu, toissapäivä ei ollu, mut eilinen oli. Eli joka toinen päivä on hyvä.
Hahmaryli!!Kävin kaupassa, oli kamalaa. Mummoja taas käytävillä edessä. Luulin, että ne olisi jo olleet nukkumassa.
Rohkaisevaa.Ei välttämättä. Voi olla pitkä putki edessä. Muistat varmaan 7 hyvää ja 7 huonoa vuotta.
On iso ryhmä sulla? Otetaan ees Ketjun maskotti Manta mukaan niin on 4?Hahmaryli!!
Sä kun heittäydyit vanhatestamentilliseksi, niin oisit tehny kaupan mummomerelle saman kuin Mooses Punasellemerelle: keskeltä läpi vaan.Ei välttämättä. Voi olla pitkä putki edessä. Muistat varmaan 7 hyvää ja 7 huonoa vuotta.
Jos ne on niitä karanneita mummoja eli niillä riitti virtaa illallakin?Kävin kaupassa, oli kamalaa. Mummoja taas käytävillä edessä. Luulin, että ne olisi jo olleet nukkumassa.
Joo, Manta oli tänään puolivälissä olkkarin verhoja jo kiipeemässä ryhmähalin puutteessaOn iso ryhmä sulla? Otetaan ees Ketjun maskotti Manta mukaan niin on 4?
*vislaa* HEEII! Kuka tulee ryhmähaliin? Nyt pääsis!