vierailija
Niin se menee muuten se peitto sinne pinpiin yöllä jos on ilman housuja.Mä en hillu paljaana. En edes nukkuessa. Alkkarit ja olohousut on päällä.
Niin se menee muuten se peitto sinne pinpiin yöllä jos on ilman housuja.Mä en hillu paljaana. En edes nukkuessa. Alkkarit ja olohousut on päällä.
Mä en ole pervo.pervot pyöriskelee pimput paljaana
pervot pyöriskelee pimput paljaana
Sinun räme ei sitten ikinä tuuletu ja saa ilmakylpyjä.Öisin kannattaa nukkua ilman pikkareita niin tuulettuu ja pysyy terveenä.Mä en hillu paljaana. En edes nukkuessa. Alkkarit ja olohousut on päällä.
Jep, pitää olla alkkarit päällä.Niin se menee muuten se peitto sinne pinpiin yöllä jos on ilman housuja.
pervot pyöriskelee pimput paljaana
en viitsi nakuna hillua ku lapsetkin ovat taas mökillä.
*urpo*
Minun Pinnppi on märkäpervot pyöriskelee pimput paljaana
Meidän äiti joi aamukahvia yleensä kesällä keittiössä tissit paljaana ihan sama kuka oli kotona, vaihdevuodet ja sitä hiotti
Kuivaa se pyyhkeeseenMinun Pinnppi on märkä
Höpö mitään mene..nukun aina ilman pikkareita ja peitto on puhtaana joka aamu.Niin se menee muuten se peitto sinne pinpiin yöllä jos on ilman housuja.
Mä olen pervo työpöksyissäkin.pervot pyöriskelee pimput paljaana
Kuivaa se.Minun Pinnppi on märkä
Varo vaan, peittoa ei löydy mistään vielä joku aamuHöpö mitään mene..nukun aina ilman pikkareita ja peitto on puhtaana joka aamu.
Ei ole tähän ikään mennessä ollut ongelmia alapäässä.Sinun räme ei sitten ikinä tuuletu ja saa ilmakylpyjä.Öisin kannattaa nukkua ilman pikkareita niin tuulettuu ja pysyy terveenä.
Nahkasohvat on siitä ikäviäEi täällä voi istua nudena. Pallit hikoo ja jää ikävästi kiinni nahkasohvaan kun nousee ylös
Naturistipiireissä alle asetellaan vaiks pyyhe.Ei täällä voi istua nudena. Pallit hikoo ja jää ikävästi kiinni nahkasohvaan kun nousee ylös
autsh...Ei täällä voi istua nudena. Pallit hikoo ja jää ikävästi kiinni nahkasohvaan kun nousee ylös
Pyyhe alle. Mullakin on nahkasohvat.Ei täällä voi istua nudena. Pallit hikoo ja jää ikävästi kiinni nahkasohvaan kun nousee ylös
Ei mullakaan. Ei edes hiivaa ikinä.Ei ole tähän ikään mennessä ollut ongelmia alapäässä.
Et ole enää nuori joten kyllä se kohta alkaa surkastumaan.Ei ole tähän ikään mennessä ollut ongelmia alapäässä.
Ei täällä voi istua nudena. Pallit hikoo ja jää ikävästi kiinni nahkasohvaan kun nousee ylös
Kuivaa se.
Ellu pirskatti..
Miksi?Kuivaa se.