Numerossa 244Ja löytyihän se sitten taskareista.
....ja minä en tuota samaa löydä, vaikka olen selannut taskarilistaa eteen ja taakse, usealta eri listalta. Ja kokeillut kaikki 9-kirjaimiset taskarien nimet. Saisiko hiukan lisävinkkiä
Numerossa 244
Muita en tiedä. Mikä on samassa ruudussaTaas olisi kysyttävää:
MUCH
vär 5-6 (RH)
ko vä si 9-7
tuu 5-2-7tämä on elokuva
seik 12-8tämäkin on elokuva, molemmissa sama näyttelijä
PEPPI
Lot 12
Muut ruudut ok!
Jospa näilläMuita en tiedä. Mikä on samassa ruudussa
Much
Kul lei 5+6+7 elokuva, Kul lei wikissä
Myl 8+5 elokuvahahmo Myl:n .....
ja siitä 2+7+4 suomalainen vanha tukkilaiselokuva
Luo - Mun 6+4 Umberto Eco
vär 5 -6 (RH) Koiramäki
ko vä si 9-7 elokuvapalkinto
PEPPI
Lot 12 rintamalla
Kiitos. Olin kahlannut parikin kertaa ne kul lei wikin elokuvat mutta en ollut huomannut tuota, kun typeränä olin katsonut vain rivin ensimmäistä nimeä.Jospa näillä
Kiitos, piste poistettuLaatija voisi ottaa sieltä Mikael Karvajalka -ruudusta T B teoksen nimestä lopusta sen pisteen pois, niin ei hämäisi kovasti
Planeetta, jossa Tu luotiinKiitos hyvistä vinkeistä. Nyt on yhtä sanaa vaille valmis eli
MUCH
tu 12 vastasana lei
Se 6 on sen naapurisana monikossa, ja siitä varmaan aukeaa loput sitten.Mukava tätä on tehdä, mutta välillä jumiutuu, niin on rajoittunutta ajattelu!
Ei pysty keksimään mitä tulee
Peppi
ri ru ja he välille numeroihin 6, 6+4 ja 11
Kiitos jos joku auttaa!
Jospa näillä alkuunNyt en pääse enää omin neuvoin etenemään. Liikaa jumeja... Saisiko seuraaviin apuja?
MIKAEL KARVAJALKA
Vel 5+4 elokuva
Tal 5+4 elokuva
Lää 7 lääkärin asiakas
Taid.maal 6+11 Haavoittunut soturi hangella
Pyh 4+6 (rajalle) biisi
PARKETTIEN PARTAVEITSI
Pääsanasta lähtevät 8 oikealle tanssii sekä 11 ylös elektronisen musiikin yhtye
Par 10 tumma
Ma 3+3 elokuva ja 7 world
Is.Käd 14 kotimainen yhtye
Kuo 7 noutaa ja 11 niittoväline kädessä
Kuo.ton 3, yhtye sen jatko 6+11 yhtyeen solisti (siellä vastsasana Rak), rajalla onkin sitten vastassa se ylempänä kysytty Pyh
Pah 4 muuta yksi kirjain ja 6 eri muoto pah:sta
Tul 10 elokuva (kova tuuli)
MUCH MYLLÄRINPOIKA
Ru Ni 10
Vä 8
Si 7+5 (vastasana Ko Vä Si)
A.A ja K.K. välinen 10 ja sen jatko 6+11 (liittyy Myl?) ja siitä vielä 9 joka palaa tuoho K.K. takaisin
To.Kä. 6+7+5
Puu 8
Tar 9+4
Myl 8+5 ja sen jatko 4+8 ja vielä sen jatko 13 (väliviivalla) jonka vastasanat Mun ja Luo
PEPPI PITKÄTOSSU
Pääsanasta oikealle lähtevä 6 En vaan tajuu! Urhea
Hev 6+4 (sen vastasana Rie on, mut en mä siitä mitään keksi!) ja sen jatko 11 joka yhdistyy Ruu
Ruu 5+6
Lin 11
Py.He ja Saar 11 ja sen jatko 6+7 (vastassa Hel ja Si)
Lau. Bir 6
San 13
Lot 12 (Tätä tuolla vinkattiin, mutta en ole saanut sovitettua oikeaa sanaa)
12 Ap 6+6 (sen jatko rajalle 9+4)
Tos molemmat väliviivalliset 10 ja 11
Ken 8 ja 14
Kiitos!
Kiitos! Pääsin aika pitkälle, Karvajalan jopa valmiiksi. Vielä olisi muutama jumitus:
PARTAVEITSI
Molemmat Pah yhdistävä 6
Tans ja Tans.Ken välinen 12. Puku? Asu? Hame? Ilta... Olen yrittänyt sovitella erilaisia Tans-alkuisia, mutta enkö ole sit oikeaa vielä hoksannut.
MUCH
Ru Ni 10
Hy ja Pa yhdistävä 8+2+8
Vä 8
Si 7+5 (vastasana Ko Vä Si)
A.A ja K.K. välinen 10 ja sen jatko 6+11 (liittyy Myl?) ja siitä vielä 9 joka palaa tuoho K.K. takaisin
Puu 8
Tar 9+4
Myl 8+5 ja sen jatko 4+8 ja vielä sen jatko 13 (väliviivalla) jonka vastasanat Mun ja Luo
PEPPI
Hev 6+4 (sen vastasana Rie on, mut en mä siitä edelleenkään mitään keksi!) ja sen jatko 11 joka yhdistyy Ruu
Ruu 5+6
Lin 11
Lau. Bir 6, vastasana Vuor
San 13
Lot 12 (Saisko vähän lisää vinkkiä, olen kaikkia erilaisia Lot. yrittänyt sovitella
12 Ap 6+6 (sen jatko rajalle 9+4)
Rei.Nor 14 ja sen jatko 8 molemmat yhdistyy Ken
(Luulin illalla näitä jo kysyneeni, mutta mihin lie viesti hävinnyt... Toivottavasti ei kuitenkaan tuu päivän aikana tuplana :/ )