Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin siinä puhutaan ulkomaan kansalaisista. Ilmeisesti siis tarkoituksella jätät kansalaisuuden saaneet pois ja se taas tekee argumentistasi suoraan sanottuna typerän. Ja tarkoituksellisuus osoittaa myös pahantahtoisuutta ja vilpillistä henkeä, mikä tarkoittaa sitä ettei kanssasi ole mitään syytä jatkaa keskustelua.Linkin takaa löytyy kaikki ja uskon, että ihmiset osaa sen avata. Rajakeille tiedoksi, klikkaa sitä sinistä kohtaa.
Kysymyksesi on todella outo.
Voi siinä se brittiläisyys olla iso etu.
Mut jos mä oisin menny jonku marokkolaisen sheikin muijaksi tai Japaniin jonku Naruhiton puolisoksi, niin pänttäisin etiketit läpi.
Mekku on ollu Wimbledonissa ennenkin:miten vaikeeta on ekalla kerralla skannata pukukoodi ja noudattaa sitä jatkossa? Kai se huomas ettei missään Texasin rodeokisojen katsomossa ollu.
Voisi kuvitella, että Meikulla on avustajia enemmän kuin tarpeeksi kertomassa mikä etiketti on ja mikä on sopivaa. Hänen tuskin tarvitsee edes itse etikettiä sen suuremmin päntätä... ainakaan niihin etiketteihin, jotka voidaan hoitaa ennen tapahtumaa.
Mulla on kummallinen kutina siitä, että tuossa tytössä on jotain pahasti vialla...
Eikös ne kaikki avustajat oo kohta ottanu lopputilin (osassa on luonnollista kiertoa, osassa ei), kun ne ei kestä sitä naista?Voisi kuvitella, että Meikulla on avustajia enemmän kuin tarpeeksi kertomassa mikä etiketti on ja mikä on sopivaa. Hänen tuskin tarvitsee edes itse etikettiä sen suuremmin päntätä... ainakaan niihin etiketteihin, jotka voidaan hoitaa ennen tapahtumaa.
Mulla on kummallinen kutina siitä, että tuossa tytössä on jotain pahasti vialla...
Eikös ne kaikki avustajat oo kohta ottanu lopputilin (osassa on luonnollista kiertoa, osassa ei), kun ne ei kestä sitä naista?
Sit M.ja Harry pisti lastenvahti-ilmoituksen jossa etsittiin jotain diplomaatti-nannya, perusteena "koska he haluavat että heistä tulee kansainvälinen voimapari."
Ei hieman ole muijalla kilahtanu hattuun...
Juu, etsin se uutisen jos tänään muistan.Kansainvälinen voimapari![]()