Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tajusinpa äsken et huomennahan on jo perjantai!

On menny ihan älyttömän nopeesti tää viikko, mä oon koko päivän ollut siinä luulossa et tänään on keskiviikko:oops: Töissäkin laitoin yhteen juttuun väärän päivämäärän kun aattelin et on 10 päiväo_O Täytyy korjata huomenna:whistle:
 
vierailija
Hajottaa vielä mun menopelin!
Sitten ostaa tilalle paremman(y)
Nyt vasta sain kyntelit maahan. Pitäisikö ne leikata, et tuuheentuisi vai annanko vaan luikerrella? Ja lipstikanlehdykät kerään vasta aamulla(y)
Kyllä mulla menee aina suunnilleen 3-4 tuntia tuolla ulkona. Suosittelen kaikille, koska se kesäyö vaan on niin ihana - lopettelee sitten vasta, kun näpit alkaa kylmettyä. Usva nousee samaan aikaan kun auringon säteet yltävät maahan ja jokaisessa heinässä on kirkkaat kastepisarat:love:
 
r0s
Sitten ostaa tilalle paremman(y)
Nyt vasta sain kyntelit maahan. Pitäisikö ne leikata, et tuuheentuisi vai annanko vaan luikerrella? Ja lipstikanlehdykät kerään vasta aamulla(y)
Kyllä mulla menee aina suunnilleen 3-4 tuntia tuolla ulkona. Suosittelen kaikille, koska se kesäyö vaan on niin ihana - lopettelee sitten vasta, kun näpit alkaa kylmettyä. Usva nousee samaan aikaan kun auringon säteet yltävät maahan ja jokaisessa heinässä on kirkkaat kastepisarat:love:

On muuten ihan hiivatin kylmä siihen suhteutettuna että on heinäkuu!
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä