Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Kasleria voi syödä kun hakee sen ohuina siivuina ja palvattuna kivikylän lihajalosteen myymälästä. Huonompi juttu on se ettei sitä myydä muualla kun myymälässä. (y)

Se ylikypsä palvattu kassler on herkkua!

Mut silloin ne jänteet ja rasva eivät tunnu niljakkaina roikaleina vaan suorastaan sulavat suuhun. :p

On se elintarvikekemia vaan ihmeellistä!
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
vierailija
Meneppäs poola ulos syömään nurmikko lyhyeks kun on päässyt kasvamaan liian pitkäksi. :rolleyes:
Ite syöt ne luomupyörykät eikä muille myydä ollenkaan? Vai oletko töissä siellä? Ei pysty ostamaan niitä mitään, vaikka mun mies kyllä ostais jos uskaltais:D
Nyt alkaa tangolaulajaiset Seinäjoelta ja sen jälkeen vasta muutama tunti kesäyössä silpunlevitystä. Lehmuspuistossa ahomansikat oli upeasti kukalla ja ne selvästi viihtyvät siellä silppujen keskellä. Hyvin palkitsevaa pelkästään se kun näkee ne:love:
 
Se ylikypsä palvattu kassler on herkkua!

Mut silloin ne jänteet ja rasva eivät tunnu niljakkaina roikaleina vaan suorastaan sulavat suuhun. :p

On se elintarvikekemia vaan ihmeellistä!
Mä tykkään kaslerista hitaasti uunissa isona mötkönä paistettuna ja lopuks :whistle:nyhdettynä, siitä saa ne roikaleet (jollei kaikki ole sulaneet) ni nypättyä helvakkoon:rolleyes:
 
Ite syöt ne luomupyörykät eikä muille myydä ollenkaan? Vai oletko töissä siellä? Ei pysty ostamaan niitä mitään, vaikka mun mies kyllä ostais jos uskaltais:D
Nyt alkaa tangolaulajaiset Seinäjoelta ja sen jälkeen vasta muutama tunti kesäyössä silpunlevitystä. Lehmuspuistossa ahomansikat oli upeasti kukalla ja ne selvästi viihtyvät siellä silppujen keskellä. Hyvin palkitsevaa pelkästään se kun näkee ne:love:
Teen lihapullat ite enkä osta niitä, en myöskään ole kivikylässä töissä. Palappas nyt kiltisti sen nurmikon kimppuun.
 

Yhteistyössä