Ukkomiehen piirittämä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tämä on alkanut käydä rasittavaksi.
Mies on tuttu muutaman vuoden ajalta. Nyt hän on jotenkin ihastunut minuun. Mies on hiljakkoin täyttänyt 50 vuotta. Itse olen hieman alle 40-v.
Saan häneltä usein Messengerin kautta viestejä, jossa hän kommentoi esim. vaatetusta, jos oltiin äskettäin nähty. Kehuu ulkonäköä jne. laittelee myös vihjailevia hymiöitä. Yleensä olen vastannut jotain ympäripyöreää, ei seksiin yms viittaavia vastauksia, tai ollut imarreltu.
Itsekkin olen naimisissa ja hän tietää sen. Ja oma mieheni vain naureskelee tilanteelle.

Mitä sinä tekisit?

Taidat nauttia tilanteesta, ehkä toivot suhdetta tämän tyypin kanssa, vaikka kerta panoa... muuten asiassa ei olisi mitään vaikeaa tai kysyttävää koska jos ei kiinnosta niin sanot sille että ei kiinnosta. ja jos ei usko ja jatkaa niin sanot että kerrot sen vaimolle.
ihan sama onko tuttu vai ei.

Vaihtaisin puheenaihetta verotusuudistukseen.

Mikä tuossa on muka niin vaikeaa? Jos ei kiinnosta, niin lakkaa vastaamasta tai laita ukolle viestiä, että lopeta.

Jos taas tykkät flirttailusta, niin se voi johtaa asiasta toiseen ja kannat sitten vastuun.

• Tykkää
Reactions: Echo
Mies on tuttu muutaman vuoden ajalta. Nyt hän on jotenkin ihastunut minuun. Mies on hiljakkoin täyttänyt 50 vuotta. Itse olen hieman alle 40-v.
Saan häneltä usein Messengerin kautta viestejä, jossa hän kommentoi esim. vaatetusta, jos oltiin äskettäin nähty. Kehuu ulkonäköä jne. laittelee myös vihjailevia hymiöitä. Yleensä olen vastannut jotain ympäripyöreää, ei seksiin yms viittaavia vastauksia, tai ollut imarreltu.
Itsekkin olen naimisissa ja hän tietää sen. Ja oma mieheni vain naureskelee tilanteelle.

Mitä sinä tekisit?

Toivooko oma mies ehkä kolmen kimppaa?

Mitä sinä tekisit?
Jos omaa miestäkään ei häiritse niin vastailisin asiallisesti niin kauan kuin tulevat viestit on asiallisia, sitten jos äijä ehdottaa jotain niin sanot syyn miksi ei käy eikä kiinnosta ja muistuta omasta vaimosta. Voiskohan hällä olla joku ikäkriisi, tuossa iässä jotkut(ei kaikki!) miehet vähän "pimahtaa".

Taidat nauttia tilanteesta, ehkä toivot suhdetta tämän tyypin kanssa, vaikka kerta panoa... muuten asiassa ei olisi mitään vaikeaa tai kysyttävää koska jos ei kiinnosta niin sanot sille että ei kiinnosta. ja jos ei usko ja jatkaa niin sanot että kerrot sen vaimolle.
ihan sama onko tuttu vai ei.

Samoilla linjoilla. Ei pitäs olla aikuisen ihmisen muuten noin avuton, että kysyy palstalta apuja tällasessakin tilanteessa... Jos ei kiinnosta, niin sillon ei vastailla ja ruokita toisen olettamusta, että teillä vois jotain peliä olla. Tyhmä ap.

P.S. Tässä viestin alapuolella kysytään, kuinka monta vokaalia on sanassa AASI... Hauska yhteensattuma... :D

No eihän tässä oikeesti oo kyse neuvon kysymisestä... Nää on muuten hassuja, nää "mies vaan naureskelee"... homma on huumoria, mutta saattaa luiskahtaakkin sitten, tiedätte kyllä mikä ja minne... naurattaakohan miestä vielä silloinkin? Toisaalta kenties antaa miehelle oikeuden tuikata jotain hempukkaa...

Kysyin kylläkin ihan vaan mielipiteitä, en varsinaisesti neuvoa ;)
Hoitelen tilanteen jossakin vaiheessa. Kyllähän toki imartelee, että kelpaisi vielä muillekin kuin omalle miehelle. Ja mies on kuulemma tyytyväinen samaiseen asiaan. Siis tottakai olen katseen kestävä jne jne. Mutta odotan, milloin tuolla toisella miehellä ylittyy raja. Siinä vaiheessa vihellän pelin poikki. Vaimolle kertominen olisi.... noloa... :sick:

Hoitelen tilanteen jossakin vaiheessa. Kyllähän toki imartelee, että kelpaisi vielä muillekin kuin omalle miehelle. Ja mies on kuulemma tyytyväinen samaiseen asiaan. Siis tottakai olen katseen kestävä jne jne. Mutta odotan, milloin tuolla toisella miehellä ylittyy raja. Siinä vaiheessa vihellän pelin poikki. Vaimolle kertominen olisi.... noloa... :sick:

Nii.

Ajatteles, kun se mies onkin kerran varomaton ja nainen näkee viestittelynne.

Sit se on noloa myös sulle.

Tyypillistä naisten pelailua siis taas. Nautiskellaan huomiosta, kehuskellaan sillä muille naisille (siksi tämäkin aloitus) ja pönkitetään omaa egoa. Homma olisi lapsellisen helppo lopettaa yhdellä lauseella mutta ei, pakko pelailla. Monet jatkavat tätä perseilyä siihen asti, kunnes tulee draama ja sydänsurut.

Yhteistyössä